MuscleMeat

Het grote Elfstedentocht 2013 topic

Waarom haten zoveel mensen dit weer? Toch lekker als er een pak sneeuw en ijs ligt, lekker koel temperatuurtje. Heerlijk. Beter dan 5 graden en regen. Van mij mag die elfstedentocht komen, alleen ze moeten niet op de zaken vooruitlopen. Eerst eens kijken wat de weersvoorspelling over een weekje zegt.

**** you ruud met je onzin topics.

Dooi is alweer voorspeld sukkels :roflol:

nee hoor tot vrijdag gewoon vorst daarna grote onzekerheid. Vind de 11 steden toch wel leuk alleen krijg ik jeuk van die friezen.......beter had die tocht ergens anders in nederland geweest. Oja en dood aan piet paulusma

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom haten zoveel mensen dit weer? Toch lekker als er een pak sneeuw en ijs ligt, lekker koel temperatuurtje. Heerlijk. Beter dan 5 graden en regen. Van mij mag die elfstedentocht komen, alleen ze moeten niet op de zaken vooruitlopen. Eerst eens kijken wat de weersvoorspelling over een weekje zegt.

Ik heb liever 30 graden, lekker aan het strand hangen. En savonds een lekkere onweers bui.

Maarja je kan niet alles hebben

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 11:56 ----------

Pluim noord-west Nederland

Not gonna happen.

• Topic Starter Topic Starter
Run van GFS stuurt ons de diepvries in

Kan je ergens wedde op de elfstedentocht?

Ik zet srs 10 euro in dat hij komt.

Run van GFS stuurt ons de diepvries in

ec ook (is wel T850)

ECM0-192.gif

pluim 6h gfs rolt nu binnen

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 12:35 ----------

brrrrrr lekker hoor

• Topic Starter Topic Starter
250px-PeterTimofeeff.png

Komaan jongens meer voorspellen en speculeren dan is de kans groter dat hij komt ...

Is eigenlijk gewoon grappiger voor de rest als hij niet komt dan

:trollfacex:

Iemand van DBB die ook werkelijk staat ingeschreven,
bij die Friezen doorloop mong*len ?

Oatmoan.........

Dat traantje vorig jaar van Wennemars bij DWDD toen het niet doorging wat toen iedereen al wist :S

Terug
Naar boven