XXL Nutrition

Het grote Elfstedentocht 2013 topic

heb net een slaapplek geregeld in fryslan!

Zo wel leuk zijn als er weer een Elfstedentocht komt. Maar ik heb toch geen last van de kou, dus ik vind het prima :).

Waarom eigenlijk niet als het een paar weken koud blijft gewoon een aantal elfstedentochten? Om de jaren dat het niet gehouden werd in te halen

• Topic Starter Topic Starter
131126.png

Control heeft er zin in. Hopelijk valt de sneeuw val morgen mee in het noorden.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 21:01 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als het zo blijft vriezen rijd ik binnenkort met een vrachtwagen vol strooizout naar het noorden.

• Topic Starter Topic Starter
Mooie pluimen weer

Ben zelf een geboren en getogen Fries. Zoals het nu het lijkt, grote kans op dezelfde situatie als verleden jaar. :D

Als ik de geruchten hier mag geloven en alle computer grafieken. Januari gaat het hem niet worden. Ook boeiend. Je kan hem altijd nog wel onofficieel schaatsen. Alleen moeten er tegenwoordig ook duizenden schaatsers over onze wateren heen denderen. Daarom is de Elfstedentocht zeldzaam, want 15cm ijs heb je niet zomaar langs de hele route....

Ben zelf een geboren en getogen Fries. Zoals het nu het lijkt, grote kans op dezelfde situatie als verleden jaar. :D

Als ik de geruchten hier mag geloven en alle computer grafieken. Januari gaat het hem niet worden. Ook boeiend. Je kan hem altijd nog wel onofficieel schaatsen. Alleen moeten er tegenwoordig ook duizenden schaatsers over onze wateren heen denderen. Daarom is de Elfstedentocht zeldzaam, want 15cm ijs heb je niet zomaar langs de hele route....

Hebben ze dit jaar niet eerder de gemalen stil gezet?

Ik hoop dat de commercie ver weg blijft tijdens de elfstedentocht.

Nieuwe pluim is top

Nieuwe pluim is top

pluim gfs 0h is iets minder positief.

ff de pluim van 6h afwachten die kan elk moment binnen rollen en hopen dat de hoofdrun van 6h een warme uitbijter is want die gaat vanaf volgende week zaterdag redelijk de warmte in.

Terug
Naar boven