Fitness Seller

Het grote eredivisie topic

Bezoekers in dit topic

Ja maar als Barça kom zal hij dat ff vergeten :p
 
Psv wordt op dit moment vernederd thuis door Ajax, ze staan 1-4 achter met nog een kwartier te spelen. De score is overdreven, maar wel verdient voor ajax. Psv begon de wedstrijd met één spits :dunno:. Huntelaar 0-1, Wereldgoal Sneijder 0-2, Kluivert 1-2, Huntelaar 1-3, Gabri 1-4
 
:D mooie wedstrijd psv - ajax
 
Wat een fantastische wedstrijd. Jammer dat de 2 mooiste pogingen op de lat kwamen.
 

Gomes gaat heel flauw neer :D
 
Gruwelijk wedstrijd, de kroeg waar ik was werd zowat verbouwd bij de snelle 1-3 en 1-4 (idd niet in Rdam :D)...

PSV humiliated, about goddamn time :cool:
 
mooie pot vanmiddag..laf is psv met 1spits beginnen...
 
Nou ik zat erbij en t was echt klote (voor een psv'er dan). Stekelenburg stond gewoon fantastisch te keepen en ajax was een heel stuk beter, maar als dit psv tegen liverpool moet aantreden dan denk ik dat elke psv'er maar het best onder een grote steen kan gaan kruipen...
 
Nou ik zat erbij en t was echt klote (voor een psv'er dan). Stekelenburg stond gewoon fantastisch te keepen en ajax was een heel stuk beter, maar als dit psv tegen liverpool moet aantreden dan denk ik dat elke psv'er maar het best onder een grote steen kan gaan kruipen...


PSV zonder Alex en Koné is als een Formule 1 auto met een kapotte versnellingsbak

edit: mooi ook dat 'vuistje' van Braamhaar na de 1-5, hij toont zich een ware Ajacied
 
hahaha idd, braamhaar! Verder blijkt maar weer dat psv een te dunne selectie heeft helaas
 
arrggg:mad: die johan derksen moet gewoon dood :splat: :fire:

Die kerel loopt op dit moment de hielen te likken van scheringa
 
PSV verliest van NEC

daar gaat de titel
 
PSV verliest van NEC

daar gaat de titel

watskeburt met PSV....... Ik las dat NEC het 1e uur 16 grote kansen gecreeerd had :eek: Gomes hield de ploeg op de been.

Wie zal er kampioen worden? Straks moet doelsaldo nog beslissen.......Maar ik zie PSV in de 'vorm' nog wel meer punten laten liggen.
 
NEC ontmantelt zwalkend PSV

7 april 2007

Geen schim was PSV zaterdag tegen NEC van de ploeg die drie maanden geleden de champagne voor de landstitel al in de koelkast had liggen. Die champagne ligt er misschien wel voor niks, want het elftal van Ronald Koeman heeft de kansen op het kampioenschap na de 2-1 nederlaag in Nijmegen niet meer volledig in eigen hand.

Uitgerekend Roy Beerens luidde het Nijmeegse Waterloo van de Eindhovenaren in. De PSV-huurling brak door op rechts en bood Brett Holman de kans op 1-0. De Australiër profiteerde en passeerde de kansloze Gomes via de binnenkant van de paal. Twee minuten later was het al 2-0. Dit maal gaf Gomes een onnodige rebound weg na een schot van Romano Denneboom en daarmee deelde de eerder dit seizoen toch zo betrouwbare keeper in de malaise van PSV. Dat het slechts bij 2-0 bleef, was gezien het spelbeeld verbazingwekkend. De bezoekers waren de weg volledig kwijt en NEC kreeg kans op kans. Vooral de overigens erg goed spelende Denneboom verzuimde meerdere malen PSV de doodsteek toe te dienen.

Omdat het bij rust pas 2-0 stond, mocht PSV blijven hopen en Phillip Cocu blies die hoop in de 61ste minuut op aangeven van Timmy Simons nieuw leven in: 2-1. Vanaf dat moment was het echt spannend in Nijmegen. PSV miste echter de vorm om het de Nijmeegse verdediging echt moeilijk te maken en droop uiteindelijk puntloos af.

Ajax bedankt NEC en mag zondag in Waalwijk proberen tegen RKC op gelijke hoogte te komen met de Eindhovenaren. Het enige verwijt dat de Amsterdammers hun Nijmeegse collega's kunnen maken, is dat zij niet vaker scoorden tegen de landskampioen.

:S
 
Ja het is in een paar weken volledig omgeslagen met de zo sterk en strak spelende ploeg psv. ik ben er wel blij mee want als de joden morgen winnen staan ze gelijk met psv.

worden we toch nog kampioen!!
 
nou,,, ik zie psv echt niet meer landskampioen worden hoor
de laatste weken zijn ze echt totaal omgeslagen, terwijl AZ en Ajax echt goed bezig zijn(zie liever PSV of AZ kampioen worden dan die ajacieden...):angstig:
 
ajaja dit kan nog leuk worden..als ajax vandaag van rkc wint worden we kampioen
 
Back
Naar boven