AndroidHealthClinic

Het grote FTD/van-nieuwsgroepen-downloaden uitleg topic

Peiling Peiling Heb je ooit via de nieuwsgroepen gedownload?

• Nee nog nooit

Stemmen: 81 31,9%
  • Nee, maar wel ooit iets over gelezen

Stemmen: 63 24,8%
  • Ja, maar vind andere sources fijner

Stemmen: 29 11,4%
  • Ja, ik download iedere dag wel iets

Stemmen: 81 31,9%

• Totaal stemmers
    254
dacht eerder aan powernews (50€ voor een jaar @4mbit) ook 100dagen retentie

Soms wanneer ik een nzb bestand binnen haal en het is klaar met het downloaden van rar bestanden, krijg ik soms een melding van rar de er nog pakketjes missen??? Hoe kan ik dit maken en voortaan voorkomen?

par 2 checken?

Gedaan en nog steeds kan ik hij bevoorbeeld .00 bestanden niet uitpakken simpelweg omdat het packetje hoogstwaarschijnlijk niet compleet was:(

Heeft iemand enigsinds een idee van hoeveel mb ik kan downloaden voordat mijn limiet is bereikt? Ik zit bij @home en van hun website word ik ook niet wijzer van...

Zit al een maand bij ********HITNEWS.EU****** heb een half jaar account en alles is super! Ze zijn ook nog eens de goedkoopste van alle payservers die ik ben tegengekomen dacht iets van 6,50 per maand ofzo.. met een half jaar abo zit je nog goedkoper.

Klopt niet echt? Roxxe leg eens uit wat er niet klopt.

Zit zelf al iets langer bij Hitnews (maand of 8) en bij zeer tevreden. Retentie is niet helemaal wat is beloofd maar de snelheid maakt een hoop goed.

Klopt niet echt? Roxxe leg eens uit wat er niet klopt.

Zit zelf al iets langer bij Hitnews (maand of 8) en bij zeer tevreden. Retentie is niet helemaal wat is beloofd maar de snelheid maakt een hoop goed.
tweaknews is ook 70€ per jaar

ik heb nu een powernews jaarabo voor 50€ (weliswaar gecapt op 4Mbit - wat ook m'n max isp-snelheid is)

Dan nog klopt zijn verhaal. Het scheelt 95 cent :D

Zie dat Tweaknews nu ook 60 mbit/s accounts aanbiedt, dat is wel handig voor de toekomst.

Dan nog klopt zijn verhaal. Het scheelt 95 cent :D

Zie dat Tweaknews nu ook 60 mbit/s accounts aanbiedt, dat is wel handig voor de toekomst.
43.gif

ik heb newsleecher en de key deed het maar toen kocht ik een nieuwe computer en deed de key het niet meer kan iemand een nieuwe aan mij geven

dowload grabit gewoon

Problemen met uitpakken Rar Bestanden in WinRar

Hey
ik heb een film gedownload met zo'n 80 winrar files. Hij zet ze dan om naar 1 iso file of img bestand. Als hij bijna klaar is geeft hij een foutmelding:

1. Er is niet genoeg Schijfruimte .
2. Schrijffout: Alleen het NFTS Bestandssysteem ondersteunt alleen bestanden groter als 4 gb.

Kunnen jullie mij hiermee helpen?
Wat moet ik doen?

Alvast bedankt

maar op C; heb ik nog 86.1 gb beschikbaar
en op D; heb ik nog 72.8 gb beschikbaar

maar op C; heb ik nog 86.1 gb beschikbaar
en op D; heb ik nog 72.8 gb beschikbaar
Gaat het niet om, Fat bestandtypen kunnen niet met grote bestanden werken, net als roxxe zegt converteren die hap, op welke OS werk je trouwens: Win9x?
If not, wrom heb je bij de installatie niet meteen een NTFS gemaakt, werkt sneller dan FAT volumes.

Terug
Naar boven