Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ik ben dan ook een troll die niet traint, niet grappig is en nooit iets serieus post waar een ander lid iets aan heeft.

in alle eerlijkheid kerel, zoek gewoon een ander forum ofzo. niemand hier waardeert je posts
T forum heeft een prima werkende ignore optie moesten mensen zich serieus zo druk maken.
niet vergeten natuurlijk!Adidas, dat is pas chill; met m'n nikey's aan en doe wat ik wil.
Wil jij het gewoon niet snappen?
En dezeniet vergeten natuurlijk!

Haha wtf, ik dacht dat we I Xyzyx I gewoon een beetje aan het trollen waren. Maar blijkbaar hebben mensen gewoon een hekel aan hem? Ik kan je posts wel waarderen hoor![]()

idd ik vind xyzyx niet bepaald een kl***zak ofzo ik snap al deze commotie ook niet echt goed

Sommige mensen hier op het forum zijn nogal geflipt nadat ze met foto's van hun kwamen.. Ze hoopten gewoon het zelfde effect bij mij te creëren![]()
Sommige mensen hier op het forum zijn nogal geflipt nadat ze met foto's van hun kwamen.. Ze hoopten gewoon het zelfde effect bij mij te creëren![]()
Mooiste blijft die gif met al jou legendarische uitspraken