AndroidHealthClinic

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Na een half uurtje lezen weet ik nog niet waar het over gaat.. Alleen behoorlijk wat sneue posts voorbij zien komen. :o

Na een half uurtje lezen weet ik nog niet waar het over gaat.. Alleen behoorlijk wat sneue posts voorbij zien komen. :o

idd.. storm in een glas water

alleen triest dat sommige mensen zich willen bewijzen ofzo en een hetze voeren, of prive foto's erbij gaan halen duidelijk niet voor de grap

idd.. storm in een glas water

alleen triest dat sommige mensen zich willen bewijzen ofzo en een hetze voeren, of prive foto's erbij gaan halen duidelijk niet voor de grap

Echt he.. Ze willen maar al te graag de lachers op hun hand krijgen.. vooral diep triest met die foto's.. Alsof ze zelf toen ze net begonnen met trainen al een pak massa hadden..

Wel respect voor Jasper zijn reacties. :p

Ik ben ook IN

Paintskills zijn weer strong in dit topic.

https://www.youtube.com/watch?v=WibmcsEGLKo

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 00:54 ----------

protect I xyzyx I foundation. :trollface:

Boodschap van het filmpje is best OK, waarom moet de spreker op Hiltler lijken?
Op xyzyx is dit filmpje ook niet van toepassing omdat dit jong niet een persoon is die voor normen en waarden staat en lukraak mensen beledigd en aanvalt a la M Power.
Dat was ook een gefrustreerde jongen die thuis woonde en koketteerde met de bezittingen van zijn ouders en fel uithaalde naar andere mensen.

xyzyx niet zo praten over afluisteren en politie enz, Je hebt geen idee waar je het over hebt.

Op xyzyx is dit filmpje ook niet van toepassing omdat dit jong niet een persoon is die voor normen en waarden staat en lukraak mensen beledigd en aanvalt a la M Power.
Dat was ook een gefrustreerde jongen die thuis woonde en koketteerde met de bezittingen van zijn ouders en fel uithaalde naar andere mensen.

xyzyx niet zo praten over afluisteren en politie enz, Je hebt geen idee waar je het over hebt.
Dat is Charlie Chaplin die tegen Hitler in gaat.

Volgens mij ben ik niet gefrustreerd laat staan dat ik hier mensen persoonlijk heb aangevallen? :p

En helaas weet ik daar genoeg van..

:roflol: Peanutcum of peace.

167m2b4.jpg

Goed topic.
Mag met nog meer van die dwaze allerlei-piskes gebeuren die hier hun "wijsheid" etaleren.

Echt he.. Ze willen maar al te graag de lachers op hun hand krijgen.. vooral diep triest met die foto's.. Alsof ze zelf toen ze net begonnen met trainen al een pak massa hadden..

Wel respect voor Jasper zijn reacties. :p

Weet wel, als je in een rijtjeshuis woont en je hebt geen iphone dat je een pauper bent. ;)

Terug
Naar boven