MuscleMeat

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Dat foute gucci petje ook.. zeker uit el-maghreb?

Leuke pet :)

Duurt wel lang voor je je account laat verwijderen :clownface:

Mensen die wat doen met facebook.. srs :roflol:

Wel verbazingwekkend dat het zo lang duurde, max had mijn facebook/hyves 3 maanden geleden al gevonden.. Beetje jammer.
dus jij doet niks met facebook, "ow laat ik dan maar een superdude foto erop zetten, ik doe er toch niks mee"

sry maar die foto kan echt niet.

IN

sry maar die foto kan echt niet.

IN

Ik heb ook nog een foto waar ik zyzz pose doe terwijl ik op het dak van auto sta :roflol:

HATERS.jpg

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 13:43 ----------

ja met 60 vrienden zal dat vast goed gaan, en je deed trouwens toch niks met facebook?

Ik doe er ook niets mee :o

I Xyzyx I, wat heb je nu weer gedaan?

2WG1R.gif
2WG1R.gif
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
hahah hoezo zou je zulke pics of je fb zetten...?

ik ben er zeker van dat hij een sixpack heeft :)

I Xyzyx I, wat heb je nu weer gedaan?

Niets? :roflol:

Iemand kan omgaan met tineye of kan mijn obvious username nazoeken en zo zijn ze achter mijn facebook gekomen.

Het was Max paar maanden geleden al gelukt dus was niet bepaald verrassend dat het makkelijk te achterhalen was.

Geef nu gewoon toe dat je keihard faalt! Dit lul je niet meer recht.
Ga niet zeggen dat je er niet mee zit want dat doe je wel.

Als ik er mee zou zitten had ik mijn facebook wel dicht gezet toen Max er 3 maand geleden mee kwam niet?

En fysiek faal ik wel ja :roflol:

Het frustreerde me meer toen mijn ouders mijn pinda's jatte gister.

Als ik er mee zou zitten had ik mijn facebook wel dicht gezet toen Max er 3 maand geleden mee kwam niet?

En fysiek faal ik wel ja :roflol:

Het frustreerde me meer toen mijn ouders mijn pinda's jatte gister.

dus je doet niks met facebook, maar toch zet je zulke foto's erop voor de chickies. Die nooit komen aangezien je er niks mee doet, mooie cirkelredenering, maar wat is nou de echte reden dat je zulke foto's op facebook zet?

Je zei een paar weken geleden nog over die justin bieber foto dat je je daar zo voor schaamde, want je was nu wel breed... Hoe zit dat dan?

Terug
Naar boven