AndroidHealthClinic

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

dus je doet niks met facebook, maar toch zet je zulke foto's erop voor de chickies. Die nooit komen aangezien je er niks mee doet, mooie cirkelredenering, maar wat is nou de echte reden dat je zulke foto's op facebook zet?

je mag hier alleen nog posten met de juiste avatar.

Hahah ja, zogenaamd hij zet allemaal smileys nu in zijn posts en hij moet er zelf wel om lachen.....nee nee, hij zit volgens mij gewoon thuis zo ''Oh neejjj iedereen ziet mijn foto alles....ik heb die verse schande :(''

en daarna in badkamer in met mes in handpalmen snijden etc..

Ik wil niet weten hoe lelijk jij bent dat je dat zou doen als je foto's hier terecht zouden komen :roflol:

Het feit dat mensen zo reageren zegt al genoeg over hoe mensen zichzelf denken.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 13:55 ----------

Je zei een paar weken geleden nog over die justin bieber foto dat je je daar zo voor schaamde, want je was nu wel breed... Hoe zit dat dan?

Ik heb nooit gezegd dat ik nu breed was? :o

Gelukkig heeft hij nog een Audi van zijn pa die nu bij een vriend staat en die vriend betaalt ook het onderhoud met geld dat yzyzyzyzxxzyz hem heeft gegeven.

Wait whut?

hij zit nu al in zijn broek te scheiten, we kunnen natuurlijk ook een collectie van zijn mooiste posts naar zijn zus sturen (heleen)

ff rustig jongens

Ik wil niet weten hoe lelijk jij bent dat je dat zou doen als je foto's hier terecht zouden komen :roflol:

Het feit dat mensen zo reageren zegt al genoeg over hoe mensen zichzelf denken.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 13:55 ----------

Ik heb nooit gezegd dat ik nu breed was? :o

Blablabla

Xyzyx verander eens heel snel je avatar!

photoshoppen?

SOON!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet haten

Apple lievhebber en alles

groetjes

1000x500px-LL-b2fdb6ac_lozGr_GIF_Collection_of_someone_eating_popcorn.gif

Topic word ineens weer boeiend

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik gok 2de van rechts

ik heb tbh ook geen zin in een 2de aernout

Terug