Fitness Seller

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Het is toch mooi dat je op een paard kunt rijden, niks mis mee.
Alleen paard rij meisjes zijn wel een beetje gek..

True.. Maar dressuur is wel gay, ik rij gewoon in het bos.. Als dat gay is is je hond uitlaten ook gay :o

Soms van die autisten die zich druk maken om of hun doekje wel bij kleren past.. Neem gewoon Zwart, past overal bij en wordt niet vies..

Oh vandaar dat ik me hond nooit uitlaat :trollface:

:cheer::cheer::cheer:Weet ik :cheer: :cheer:

Pony's zijn wel schattig.

Die kleine weet jewel :o

Laatst bewerkt:
sommige discussies in dit topic slaan echt nergens op, buiten dat ik ook tegen geweld ben.

vind het altijd stom dat mensen denken dat ik sterker wil worden om iemand te kunnen slaan. citeer:" ja maar al ben je zo groot je kan nog steeds mij niet hebben in een gevecht"

echt als of mij dat wat boeit

Toont ook maar gewoon aan hoe naïf sommige mensen zijn, gewoon schijt aan hebben. En anders vraag je gewoon of ze het willen testen ;).

Pony's zijn wel schattig.

Die kleine weet jewel :o

339304-dtgallery-mini-horse.jpg

Zo 1 heeft een vriendin van mij, zo'n klein kreng.. 1e x dat ik haar er mee zag lopen dacht ik dat ze een nieuwe hond hadden gekocht :roflol:

Beest is nog kleiner dan een labrador..

Als ik straks buff ben ga ik met dat beest aan een lijntje in mini broekje op de foto, epic haters gonna hate meme

Zo'n shitlander is wel grappig ja, helemaal als je hem ziet rennen.

De rest van de paarden is voor mij niet meer dan wat vulling tussen 2 plakjes brood.

HAHAHA paardenworst als broodbeleg, daar kon je die meiden vroeger helemaal gek mee maken op de basisschool. :P

heb ns n vriendin gehad met n paard....nooit meer! "ja ik verdeel mn tijd gelijk tussen jullie want jullie zijn even belangrijk voor mij" **** OFF ik ben n mens en dat ding is n beest, om nog maar te zwijgen over de gore laarzen en de stank als ze van paardrijden naar me toe kwam bahbah

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Druk maken om geurtjes :rolleyes:

Maar sommigen zijn inderdaad wel obsessed met hun paard :p

nee kneus, geen geurtjes geen parfum

STANK

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Bij ons stinkt t ook niet, gewoon laarzen in garage zetten..

miss heb jij n proper paard :o

Wat is dit? Het topic bloed dood... maar 1 nieuwe pagina?

Zou idd best wel aan kunnen liggen, staan meestal buiten.. Paarden die op stal staan stinken veel meer heb ik t idee..

We hebben ondertussen alle energie uit I xyzyzx I gezogen over een paar dagen zal hij wel sterven. Mission succesful

Wat is dit? Het topic bloed dood... maar 1 nieuwe pagina?

Haha ga binnenkort is opzet voor log maken, heb alleen beperkingen omdat ik schema's niet mag plaatsen. Misschien meer een soort dagboek topic van maken voor als ik straks zyzz status krijg :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 1 Oct 2012 om 23:19 ----------

We hebben ondertussen alle energie uit I xyzyzx I gezogen over een paar dagen zal hij wel sterven. Mission succesful

Ik voel me wel leeg nu ja maar dat is omdat school tot 10 uur duurde :(

post eens een foto van het paard..ik houd wel van dieren en paarden :)

Terug
Naar boven