Fitness Seller

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

1400 posts over een falende troll die weinig tot niks bereikt heeft in zijn leven op een som geld erven na

goedzo jongens

Geweld is vaak totaal overbodig, maar soms kan het juist goed zijn. Dat jij no matter what tegen geweld bent, geeft alleen maar aan dat jij jezelf hebt aangeleerd om anti-geweld te zijn omdat je niks zou kunnen beginnen in een gevecht. Daarom heb je er onbewust een excuus bij gezocht (geweld is voor hersenloze mensen), om je er zo alsnog goed over te voelen. De werkelijkheid is dat je zelf te p*ssy bent om te vechten, omdat je een gevecht zeer waarschijnlijk toch niet zal winnen. Geheel logisch overigens, maar wel de waarheid. Gaat wel over als je wat sterker bent. Been there, done that ;)

Ik heb jaren lang op thaiboxen gezeten, heb mijn frustraties weten te beheersen en ben er een stuk rustiger van geworden. :p

Ik blijf er bij dat geweld wegens een andere mening voor paupers is.. Tuurlijk zijn er situaties wanneer geweld geoorloofd is maar niet in discussies.

Nu zit ik overigens op paardrijden, ook rustgevend en minder blessure gevoelig, nohomo.

Ik heb jaren lang op thaiboxen gezeten, heb mijn frustraties weten te beheersen en ben er een stuk rustiger van geworden. :p

Ik blijf er bij dat geweld wegens een andere mening voor paupers is.. Tuurlijk zijn er situaties wanneer geweld geoorloofd is maar niet in discussies.

Nu zit ik overigens op paardrijden, ook rustgevend en minder blessure gevoelig, nohomo.

waarom zeg je dan dat je ex-vriendin die op kickbox zat je ass zou kunnen gekickt hebben? :roflol:

Geweld wegens een andere mening ben ik met je eens ja, maar ik kan me herinneren dat je een aantal dagen geleden wel wat anders zei :D

inb4 haten op paardrijden
Daar geloof ik dan weer echt geen zak van

Nee, ga gewoon niet meer de discussie aan over of ik wel of niet verwend zou zijn en of anderen wel of geen pauper zijn. Kan me op zich best voorstellen dat sommige dingen generaliserend overkomen waardoor meer mensen zich aangesproken voelen dan nodig.

Op zich maak ik me daar niet zo druk om maar die eindeloze discussies waar met kansloze argumenten gegooid wordt zijn gewoon zinloos. Uiteindelijk blijven zij toch wel bij hun mening dat ik een vervelend verwend nest ben.

Ik ga me op dit moment wel druk maken om mijn huiswerk en over welk powerrack ik ga bestellen. Zie net dat je ook leg curl ding krijgt bij die van powertec dus op zich is het wel een interessante combinatie. Alleen mijn merk autisme neigt meer naar barbarian omdat die er mooier uit ziet... :o

Ja als je nou eens begint dat gevoel van verantwoording tegen autisten op het internet kwijt te raken, dan hou je een hele hoop tijd en energie over voor zaken die een stuk interessanter zijn dan die bepuiste nerds hier.

Oh problemen gasten :o haha :o

waarom zeg je dan dat je ex-vriendin die op kickbox zat je ass zou kunnen gekickt hebben? :roflol:

Omdat ik toen dik stressvolle periode achter de rug had en nog maar 55 kilo woog ofzo.. Daarnaast was het over het in de auto trekken, haar een paar tikken geven was wel gelukt maar in auto trekken ging m niet worden denk ik. Kind weegt 30 kilo meer dan mij ofzo. :o

"el hombre" een gast van 40 die zich gedraagt als een gangster van 18. Fuark. Die naam alleen al. Give me a break.

Gedragen als een gangster van 18 is een goeie, jij ziet de humor er ook niet van, zal wel een tekort aan redenerend vermogen zijn.

Ik ben wie ik ben en verander voor niemand.
Ik geef jou toch een break, heb nog nooit tegen je geluld dus weet niet waar je het over hebt.

Wat is er met mis met de naam, vertel me!
Maxiemento is heftig trouwens :p

In tegenstelling tot Xyzxx ben ik echt en geen nagemaakte en ik heb een hekel aan leugenaars, daarom ben ik in dit topic.

Geweld wegens een andere mening ben ik met je eens ja, maar ik kan me herinneren dat je een aantal dagen geleden wel wat anders zei :D

inb4 haten op paardrijden
Daar geloof ik dan weer echt geen zak van

Meestal beargumenteer ik het niet helemaal correct.

Stel dat jij iemand doodslaat omdat hij je vriendin/dochter of wat dan ook wilt verkrachten zou ik echt niet zeiken dat je niet mag slaan :roflol:

Wat een niveau'tje heb jij. Je bent 40 en je laat zien dat je 3500 euro hebt? Zo zeg wat bijzonder :roflol: Doe ff normaal zieligerd jezus. Wat doe je überhaupt met contant geld? Is dat geld überhaupt wel eerlijk verdiend dan. Gtfo

Waarom 2 keer zeggen? bang niet gehoord te worden?

Gedragen als een gangster van 18 is een goeie, jij ziet de humor er ook niet van, zal wel een tekort aan redenerend vermogen zijn.

Ik ben wie ik ben en verander voor niemand.
Ik geef jou toch een break, heb nog nooit tegen je geluld dus weet niet waar je het over hebt.

Wat is er met mis met de naam, vertel me!
Maxiemento is heftig trouwens :p

In tegenstelling tot Xyzxx ben ik echt en geen nagemaakte en ik heb een hekel aan leugenaars, daarom ben ik in dit topic.

Aldus de man van 40 die met een handje flappen staat op een forum. Heb je bullshit tekst maar niet gelezen. Is slecht voor me IQ

Waar en welke wedstrijden in welke klasse heb je gevochten?

Gewoon puur voor fun, geen wedstrijden gedaan. Gewoon bij vriend thuis, had kelder ingericht met ring enzo. Hij is jeugd kampioen geweest in Overijssel, weet alleen niet welke klasse.

Ik was geen natuur talent maar kan toch wel aardig sparren :p

Paardrijden doe ik ook geen wedstrijden bij :o

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 17:16 ----------

:D Dan zitten wij op 1 lijn denk ik

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 17:09 ----------

Goede comeback, uch

Mooi:D

Wil overigens niet zeggen dat het slim is aangezien je dan zelf in de problemen kan komen. Daarom is het handig wel je geweld zorgvuldig voor te bereiden.. Meeste van die lui boeit het vaak toch niet als ze klappen krijgen maar als hun mooie bmw vernield wordt dan draaien ze gelijk door :roflol:

Gewoon puur voor fun, geen wedstrijden gedaan. Gewoon bij vriend thuis, had kelder ingericht met ring enzo. Hij is jeugd kampioen geweest in Overijssel, weet alleen niet welke klasse.

Ik was geen natuur talent maar kan toch wel aardig sparren :p

lees: ik heb ooit een keer op een zak geslagen bij een kennis thuis

lees: ik heb ooit een keer op een zak geslagen bij een kennis thuis

Daar is geen drol aan, gewoon sparren met vrienden onder begeleiding van die jongen die t echt goed kon. Uiteindelijk waren we zo enthousiast bezig dat ik hem vol tegen zijn kaak aan trapte en hij mij toen ko sloeg :o

Hij 2 weken raar praten ik 2 weken hoofdpijn.

Meest epische pijn was wel toen wij als 13 jarige ergens lazen dat je met een oude volvo met 5 km/h tegen een muur aan kon rijden zonder dat je auto schade kreeg.. Zo gezegd zo gedaan, de auto kwam er wel ongeschonden van af :roflol:

Vind jij geweld wel kunnen dan? Ik vind het nergens op slaan.. Geweld uit zich uit frustratie wanneer de hersencapaciteit van een mens de situatie niet meer aan kan. Mag toch hopen dat de meeste mensen die mbo gedaan hebben niet gelijk in het wilde weg beginnen te slaan wanneer iemand een mening heeft anders dan die van hun :o

Ja in bepaalde situatie's, niet alles zomaar over 1 kam scheren goos in bepaalde situaties en in bepaalde proporties ontkom je er niet aan...
Kan nu een heel betoog gaan houden van waarom precies maar bang dat je dat toch niet in gaat zien :o

Niet dat ik het verheerlijk ofzo btw voordat we dat krijgen

Ben jij eigenkijk een kouwe kak of?
Ik hen namelijk de indruk dat jij het rare idee in je hoofd hebt ontwikkeld dat je superieur bent boven andere mensen :o

Mallerd :)

Ja in bepaalde situatie's, niet alles zomaar over 1 kam scheren goos in bepaalde situaties en in bepaalde proporties ontkom je er niet aan...
Kan nu een heel betoog gaan houden van waarom precies maar bang dat je dat toch niet in gaat zien :o

Niet dat ik het verheerlijk ofzo btw voordat we dat krijgen

Ben jij eigenkijk een kouwe kak of?
Ik hen namelijk de indruk dat jij het rare idee in je hoofd hebt ontwikkeld dat je superieur bent boven andere mensen :o

Mallerd :)

True that, maar niet in de situatie die pinjata ofzo aankaartte namelijk: verschil in mening. Als jij de hersens in slaat van iemand die je dochter verkracht ofzo juich ik dat alleen maar toe.

Nee ik voel me zeker niet superieur tegenover andere mensen. Zijn wel situaties waarin ik weinig respect heb voor mensen namelijk wanneer ze mij niet met respect behandelen dan wel laag opgeleid zijn en zeiken op mensen die het beter hebben in plaats van te kijken wat ze zelf beter kunnen gaan doen. Eerlijk gezegd hou ik niet van mensen die zichzelf verheffen boven andere mensen :o .

Maar goed, doordat mijn mening nogal generaliserend over kan komen snap ik dat mensen denken dat ik wat tegen hun heb. De originele discussie mbt. rijtjeshuizen was met Dwarnie en uiteindelijk waren we het gewoon met elkaar eens.

Terug
Naar boven