originele naam
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 815
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geweld is vaak totaal overbodig, maar soms kan het juist goed zijn. Dat jij no matter what tegen geweld bent, geeft alleen maar aan dat jij jezelf hebt aangeleerd om anti-geweld te zijn omdat je niks zou kunnen beginnen in een gevecht. Daarom heb je er onbewust een excuus bij gezocht (geweld is voor hersenloze mensen), om je er zo alsnog goed over te voelen. De werkelijkheid is dat je zelf te p*ssy bent om te vechten, omdat je een gevecht zeer waarschijnlijk toch niet zal winnen. Geheel logisch overigens, maar wel de waarheid. Gaat wel over als je wat sterker bent. Been there, done that![]()

Ik heb jaren lang op thaiboxen gezeten, heb mijn frustraties weten te beheersen en ben er een stuk rustiger van geworden.
Ik blijf er bij dat geweld wegens een andere mening voor paupers is.. Tuurlijk zijn er situaties wanneer geweld geoorloofd is maar niet in discussies.
Nu zit ik overigens op paardrijden, ook rustgevend en minder blessure gevoelig, nohomo.

Geweld wegens een andere mening ben ik met je eens ja, maar ik kan me herinneren dat je een aantal dagen geleden wel wat anders zeiIk heb jaren lang op thaiboxen gezeten, heb mijn frustraties weten te beheersen en ben er een stuk rustiger van geworden.
Ik blijf er bij dat geweld wegens een andere mening voor paupers is.. Tuurlijk zijn er situaties wanneer geweld geoorloofd is maar niet in discussies.
Nu zit ik overigens op paardrijden, ook rustgevend en minder blessure gevoelig, nohomo.

Nee, ga gewoon niet meer de discussie aan over of ik wel of niet verwend zou zijn en of anderen wel of geen pauper zijn. Kan me op zich best voorstellen dat sommige dingen generaliserend overkomen waardoor meer mensen zich aangesproken voelen dan nodig.
Op zich maak ik me daar niet zo druk om maar die eindeloze discussies waar met kansloze argumenten gegooid wordt zijn gewoon zinloos. Uiteindelijk blijven zij toch wel bij hun mening dat ik een vervelend verwend nest ben.
Ik ga me op dit moment wel druk maken om mijn huiswerk en over welk powerrack ik ga bestellen. Zie net dat je ook leg curl ding krijgt bij die van powertec dus op zich is het wel een interessante combinatie. Alleen mijn merk autisme neigt meer naar barbarian omdat die er mooier uit ziet...![]()
haha 
waarom zeg je dan dat je ex-vriendin die op kickbox zat je ass zou kunnen gekickt hebben?![]()

"el hombre" een gast van 40 die zich gedraagt als een gangster van 18. Fuark. Die naam alleen al. Give me a break.

Geweld wegens een andere mening ben ik met je eens ja, maar ik kan me herinneren dat je een aantal dagen geleden wel wat anders zei
inb4 haten op paardrijden
Daar geloof ik dan weer echt geen zak van

Wat een niveau'tje heb jij. Je bent 40 en je laat zien dat je 3500 euro hebt? Zo zeg wat bijzonderDoe ff normaal zieligerd jezus. Wat doe je überhaupt met contant geld? Is dat geld überhaupt wel eerlijk verdiend dan. Gtfo
Meestal beargumenteer ik het niet helemaal correct.
Stel dat jij iemand doodslaat omdat hij je vriendin/dochter of wat dan ook wilt verkrachten zou ik echt niet zeiken dat je niet mag slaan![]()
Dan zitten wij op 1 lijn denk ikGoede comeback, uch
Gedragen als een gangster van 18 is een goeie, jij ziet de humor er ook niet van, zal wel een tekort aan redenerend vermogen zijn.
Ik ben wie ik ben en verander voor niemand.
Ik geef jou toch een break, heb nog nooit tegen je geluld dus weet niet waar je het over hebt.
Wat is er met mis met de naam, vertel me!
Maxiemento is heftig trouwens
In tegenstelling tot Xyzxx ben ik echt en geen nagemaakte en ik heb een hekel aan leugenaars, daarom ben ik in dit topic.
1400 posts over een falende troll die weinig tot niks bereikt heeft in zijn leven op een som geld erven na
goedzo jongens
Waar en welke wedstrijden in welke klasse heb je gevochten?

Dan zitten wij op 1 lijn denk ik
---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 17:09 ----------
Goede comeback, uch

Aldus de man van 40 die met een handje flappen staat op een forum. Heb je bullshit tekst maar niet gelezen. Is slecht voor mijn IQ
Aldus de man van 40 die met een handje flappen staat op een forum. Heb je bullshit tekst maar niet gelezen. Is slecht voor me IQ

Gewoon puur voor fun, geen wedstrijden gedaan. Gewoon bij vriend thuis, had kelder ingericht met ring enzo. Hij is jeugd kampioen geweest in Overijssel, weet alleen niet welke klasse.
Ik was geen natuur talent maar kan toch wel aardig sparren

lees: ik heb ooit een keer op een zak geslagen bij een kennis thuis

Vind jij geweld wel kunnen dan? Ik vind het nergens op slaan.. Geweld uit zich uit frustratie wanneer de hersencapaciteit van een mens de situatie niet meer aan kan. Mag toch hopen dat de meeste mensen die mbo gedaan hebben niet gelijk in het wilde weg beginnen te slaan wanneer iemand een mening heeft anders dan die van hun![]()

Ja in bepaalde situatie's, niet alles zomaar over 1 kam scheren goos in bepaalde situaties en in bepaalde proporties ontkom je er niet aan...
Kan nu een heel betoog gaan houden van waarom precies maar bang dat je dat toch niet in gaat zien
Niet dat ik het verheerlijk ofzo btw voordat we dat krijgen
Ben jij eigenkijk een kouwe kak of?
Ik hen namelijk de indruk dat jij het rare idee in je hoofd hebt ontwikkeld dat je superieur bent boven andere mensen
Mallerd![]()
.