XXL Nutrition

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

:roflol: Kreeg bij benchen barbell aardig moeilijk omhoog, 3e setje was t echt :fuu:

Was ik perongelijk met 35 begonnen dus laatste setje 9x 45 gehaald :o

Morgen maar eens gewichten bestellen, kan ik weer nieuwe prtjes zetten met deadliften.. Wacht wel met powerrack bestellen als ze duidelijkheid hebben over leverdatum.

:roflol: Kreeg bij benchen barbell aardig moeilijk omhoog, 3e setje was t echt :fuu:

Was ik perongelijk met 35 begonnen dus laatste setje 9x 45 gehaald :o

Morgen maar eens gewichten bestellen, kan ik weer nieuwe prtjes zetten met deadliften.. Wacht wel met powerrack bestellen als ze duidelijkheid hebben over leverdatum.

http://www.youtube.com/watch?v=p7j-VDmaVtE

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 19:11 ----------

f**got

I Xyzxyy I veggut.

Bijna, t naam spellen gaat al de goede kant op :roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 15:29 ----------

Oja, en voor de mensen die in mijn boeiende leven geïnteresseerd zijn :fa:

Nog steeds ziek, zo poging maken om te trainen.. Volgende week weer rustig opbouwen en daarna weer knallen.

Heb 2x 20, 15, 10, 5, 2.5 en 1.25 barbarian rubber gewichten besteld en ga volgend weekeinde waarschijnlijk dit speeltje ophalen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voordat ik boven de 40 kilo dumbbell press zit zijn we toch wel een halve eeuw verder :o

Ga volgende week fitness seller bellen wat een lat pulley voor het rack los kost.. Als het niet heel veel verschil maakt koop ik eerst gewoon alleen t rek en kijk ik daarna wel wat praktisch is.. Losse lat pulley of 1 achter het rek.

Bijna, t naam spellen gaat al de goede kant op :roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 15:29 ----------

Oja, en voor de mensen die in mijn boeiende leven geïnteresseerd zijn :fa:

Nog steeds ziek, zo poging maken om te trainen.. Volgende week weer rustig opbouwen en daarna weer knallen.

Heb 2x 20, 15, 10, 5, 2.5 en 1.25 barbarian rubber gewichten besteld en ga volgend weekeinde waarschijnlijk dit speeltje ophalen

[Link niet meer beschikbaar]

Voordat ik boven de 40 kilo dumbbell press zit zijn we toch wel een halve eeuw verder :o

Ga volgende week fitness seller bellen wat een lat pulley voor het rack los kost.. Als het niet heel veel verschil maakt koop ik eerst gewoon alleen t rek en kijk ik daarna wel wat praktisch is.. Losse lat pulley of 1 achter het rek.

Dafoq lol, someone has too much money!

Ziet er wel bruut uit, gaaf speeltje. Hoeveel kost het grapje?

Dafoq lol, someone has too much money!

Ziet er wel bruut uit, gaaf speeltje. Hoeveel kost het grapje?

750 voor die dumbbells, gewichten waren 320..

Barbarian rack is 670 alleen moet ik ook nog een 185 cm stang omdat mijn huidige net een cm te smal is dus nog is 90 er bij..

Moet ik nog even wachten met nieuw bankje halen maar ben ik ieder geval onder de 2000 euro gebleven die ik mezelf als max had gesteld op dit moment :o

Koop ik over een tijdje wel barbarian bankje, latpulley en 2x 25 kilo gewichten er bij.. Of ik moet wat zien af te dingen van die dumbbells, kan ik misschien toch nog een bankje halen :cool:

you're a ****ing skinny c*nt
ok w/e
5 years later look whos the king brah

750 voor die dumbbells, gewichten waren 320..

Barbarian rack is 670 alleen moet ik ook nog een 185 cm stang omdat mijn huidige net een cm te smal is dus nog is 90 er bij..

Moet ik nog even wachten met nieuw bankje halen maar ben ik ieder geval onder de 2000 euro gebleven die ik mezelf als max had gesteld op dit moment :o

Koop ik over een tijdje wel barbarian bankje, latpulley en 2x 25 kilo gewichten er bij.. Of ik moet wat zien af te dingen van die dumbbells, kan ik misschien toch nog een bankje halen :cool:

En als je goed rond keek vond je personen die tot 40kg, per 2kg stijgend, te koop voor de prijs van 2 zo'n haltertjes xp.

En als je goed rond keek vond je personen die tot 40kg, per 2kg stijgend, te koop voor de prijs van 2 zo'n haltertjes xp.

Weet ik.. Alleen heb ik daar de ruimte niet voor :p Dit rol je zo in een hoek van de kamer :)

Ga ze alleen wel eerst uitproberen in de winkel, blijken ze niet praktisch dan maak ik wel ruimte voor een dumbbell rack of kijk ik naar een andere oplossing :p

Terug
Naar boven