AndroidHealthClinic

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

jajaa die Belgen zijn niet te vertrouwen

My work here is done!

zalando k*tsite trouwens. "levertijd 2-3 dagen". zit nu al 3 dagen te wachten voordat ze mijn iDEAL transactie doorlaten :mad:

zalando k*tsite trouwens. "levertijd 2-3 dagen". zit nu al 3 dagen te wachten voordat ze mijn iDEAL transactie doorlaten :mad:

Raar, ideal is juist in 1x klaar.

Had je niet doorgedrukt nadat je betaald had? Sommige websites accepteren de betaling niet dan.. Nouja, ze accepteren t geld wel maar de bevestiging komt niet door.

Beter bel je ze ff :roflol:

betaling stond 2 dagen als geaccepteerd, nu in behandeling. :p

Beetje maar :roflol: Ik wel overigens maar moet mezelf er even toe aanzetten. Ga in ieder geval lekker trainen zo. Gaat wel lekker. Hoe staat het met jou?
Beetje maar? En gewoon eerst doen wat je moet broski :)

Ja bijna klaar op werk gelukkig :D

dan lekker beuken ( sportschool ) en dan komt me ex shizz ophalen...

gonna hav a shitty time...

ja betaling afronden klik ik altijd

ja betaling afronden klik ik altijd

Raar, als t goed is krijgen ze dan de betaal bevestiging gelijk binnen. Volgende x moet je er gewoon achterna bellen hoe het zit.. Als je het snel wilt dan :p

Mijn pa had bij wehkamp allemaal zooi besteld, kreeg hij ook geen bevestiging. Paar dagen later hij bellen: oh ja meneer ik zie uw betaling wel maar het winkelmandje niet, wat had u besteld meneer?

Mijn pa echt ziek boos op dat wijf dat zij dat moesten weten :roflol:

Jesus max schiet is op met je berichtje man,

bevestiging en alles gehad. duurde alleen lang net dat volk daar. kleren bij elkaar pakken zal wel een moeilijke taak zijn.

zal wel raar zijn want op het moment van aankopen waren alle artikelen met 3 of meer op voorraad. achja zal wel binnenkomen. hogelijk nog voor of op zaterdag.

Terug
Naar boven