christG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
Krijg bijna niets binnen vandaag . Moet minder drinken ;
Zuiplap!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijg bijna niets binnen vandaag . Moet minder drinken ;

Als jij 6000 kcals makkelijk clean per dag haalt ben ik benieuwd wat je eet.
Ik heb nooit echt het nut ingezien van zo'n shitload aan junkvoedsel binnen te krijgen elke dag. Je kan toch gewoon boven onderhoud eten met clean voedsel. Maar jij moet het weten. Bijkomen zul je in ieder geval!
Heb je daar eigen ervaring mee? Helemaal clean krijg ik icm 45 uur per week werk/school geen 6000 en soms nog meer kcals per week weg. Toen ik nog 150km per week moest fietsen was het helemaal een drama. 6000kcals is bijna anderhalve kilo rijst en een kilo kip, dat is echt een hoop voer om weg te werken, laat staan iedere ochten te bereiden en mee te nemen.
Ik drink een litertje water of 3 en daarnaast nog 1 l water . Zal wel genoeg zijn zeker ?

Wat die pens betreft . Mijn vetpercentage valt heel goed mee . Het eten dat ik hier post , is echt niet zo heel slecht . Oke , het kan cleaner maar ik hou van veel variatie en die is er niet echt met clean eten . Tenminste , ik heb die nog niet gevonden .
clean eten is toch overrated. Kijk liever naar je calorie-inname dan of je voeding zogenaamd "clean" is... Alsof je van havermout niet vet kunt worden.
clean eten is toch overrated. Kijk liever naar je calorie-inname dan of je voeding zogenaamd "clean" is... Alsof je van havermout niet vet kunt worden.
Onzin!
500kcal aan hamburgers staat niet gelijk aan 500kcal rijst en kip....
Idd, een kerel die een maand lang iedere dag 3000 cals aan frieten pita en andere junk binnenkapt, en een andere kerel die iedere dag 3000cals aan rijst en kip binnenkiepert.
Mij ga je niet wijsmaken dat die tweede evenveel vet zal aanzetten als die eerste..
Nee maar er is wel een groot verschil tussen frieten en rijst denk je ook niet.
als je de kcal gelijk stelt bevatten ze beide andere macrowaarden.
Ik denk dat die waarden het verschil maken (dus de verdeling). niet de totaal hoeveelheid kcal
klopt. maar veel mensen denken nog teveel kcal=kcal. En dat gaat echt niet op. Hangen zoveel andere factoren vanaf.

Hier heb je gelijk in uiteraard. Maar je kunt het ook verder bekijken. Verhoog dan de oververzadigde vetten per dag. Eet zalm ipv kip. Drink een shitload aan brinta de gedurerde dag, neem extra weightgainer (met complexe carbs), etc etc. En je hoeft echt niet je volle melk te laten staan. Maar jezelf de hele dag volproppen met suikers en frituurtroep, vind ik ronduit belachelijk en vooral de easy way. Daarbij is het nog zwaar ongezond ook.
Heb een paar posts boven je al voorbeelden gegeven.
Even een misverstand verhelpen, ik ben het met je eens hoor, de hele dag junken is onzin maar je hoeft ook niet 100% clean te eten om goede gains te maken, chocomelk ed. in de ochtend en om je training zijn zo handig als je moeite hebt met aan kcals komen. Wat ik bv gister heb gegeten:
0,5kg macaroni
0,5kg kip
100gr kaas
2L volle chocomelk
50gr noten
1L halfvolle melk
200gr bonen
Even een misverstand verhelpen, ik ben het met je eens hoor, de hele dag junken is onzin maar je hoeft ook niet 100% clean te eten om goede gains te maken, chocomelk ed. in de ochtend en om je training zijn zo handig als je moeite hebt met aan kcals komen. Wat ik bv gister heb gegeten:
0,5kg macaroni
0,5kg kip
100gr kaas
2L volle chocomelk
50gr noten
1L halfvolle melk
200gr bonen