MuscleMeat

Het grote "lach zielige mensen uit" topic

benchMarc

AKA The Jesus
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
675
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
whaaaa hahahahaha zo heb ik er nog wel eentje :roflol:

[Link niet meer beschikbaar]

Hmm volgens mij ben ik nou echt grof, vergeef me maar ik vind dit toch zo een verbazingwekkende kerel, eerst had ie nog een profiel met allerlei van die zelfmoord antwoorden op zn vragenlijst :eek!:

Sommige mensen kan ik met open mond bekijken en me verbazen over hun wereldvreemdheid :eek!:

• Topic Starter Topic Starter
Wtf. Budel. Dat is een dorp niet zo heel ver weg van ons dorp. Kan ook fake zijn btw :P Je eigen op cu2day/cu2night zetten is echt erg :D

Nou marc wat let je, ga eens vriendschap sluiten :D

Nee joh hij is echt niet fake ik heb al zeker 10 verschillende profielen van hem gezien en even zoveel fotos, die ene staat me nog levendig voor de geest, hoe hij een double biceps maakte in het zwembad ( goh hij was buiten zn huis ) Damn, me polsen zijn nog dikker, zo zet je jezelf toch niet op internet ???

Nee idd, daarom kan het ook fake zijn. Maarja, als je zoveel sites van die kerel ziet zal het wel echt zijn. Die kerel moet serieus iets aan zichzelf doen. Zelfspot ok, maar dit is gewoon jezelf belachelijk maken.

Ja daarom sta ik ook op cu2day, dan kan ik die vent af en toe op zoeken om me er over te verbazen :D

Eigenlijk best wel sick van me vind je ook niet ;)

MightyDuck zei:
Nou marc wat let je, ga eens vriendschap sluiten :D

Nee joh hij is echt niet fake ik heb al zeker 10 verschillende profielen van hem gezien en even zoveel fotos, die ene staat me nog levendig voor de geest, hoe hij een double biceps maakte in het zwembad ( goh hij was buiten zn huis ) Damn, me polsen zijn nog dikker, zo zet je jezelf toch niet op internet ???
zien zien zien die foto

@Franky ja dat vond ik ook zo mooi whehehe

@Boogie die staat er niet meer op, en ik heb em niet opgeslagen in me pc ofzo kom nou :D

In zn algemeenheid : Ben ik nou de enige die zich een smerig mannetje voelt omdat ik hem bespot ? :moon:

zielige mensen zijn niet grappig... alleen maar .... zielig.
en lachen om zielige mensen .... hmmm... da's ook vrij zielig eigenlijk (sorry).

Nee, mensen met een fixatie op grote spieren, da's niet zielig dan ?

/me is ook een beetje zielig :)

Allemaal erg kansloos weer, superdude en cu2... snap niet dat mensen daaraan meedoen enzo. Beetje berichtjes sturen naar elkaar, foto plaatsen, gaat toch nergens over.

Ik zoek een spontane, levenslustige meid, met een opgeruimd karakter, die de energie en de wil heeft om van het leven te genieten. Kortom, een zelfstandig type dat zelf haar boontjes kan doppen, maar ook behoefte heeft aan vriendschap en warmte.

Is dat niet iets voor Dani?

wazzup zei:
zielige mensen zijn niet grappig... alleen maar .... zielig.
en lachen om zielige mensen .... hmmm... da's ook vrij zielig eigenlijk (sorry).

Nee, mensen met een fixatie op grote spieren, da's niet zielig dan ?

* wazzup is ook een beetje zielig :)
Die site in mijn openingspost is gewoon triest. Zo'n kerel die denkt dat ie alles is, en dan pics van z'n ecto lijf in z'n profiel zet. lol :)

**** die chatbox doet het niet, bij jullie wel?

voor de rest wel een mooie site :)

alleen dat liedje :o

Ach ja, laat ze lekker heen doen met die onzin van hun. Ik weet zeker dat ze ons helemaal voor GEK verklaren met dit forum! :)

SJEMMIE!!!!!!!!!!!!!!:(

hahahaha 26 en dan met je duim in je muil en dan da lichaam :S

Ik lach er niet om. Wie weet zit ik over een paar jaar nog zo..... mensen zijn gewoon anders. Let them be

Terug
Naar boven