Fitness Seller

Het grote "lach zielige mensen uit" topic

Chris20 zei:
lol, die armpjes........20cm?

[Abeelding niet meer beschikbaar]

vergis je niet he, dat zijn mannetjes die niet zo muscle-obsessed zijn

altijd beetje raar om die dan uit te lachen maar ik snap wat je bedoelt uiteraard
zie soms ook van die mannetjes lopen met armpjes die ik ook vroeger bezat en tja, ben dan wel beetje trots op wat ik nu heb bereikt

rob12345 zei:

Hahahahahahahahhahahaahahahahaa

DAT is nou grappig :D -> Da is nog keer mijn nieuwe vlamme Tamara! Ze is echt wel knap en sexy! Ummm, nee dat is ze niet :p

Mijnen besten moat is eigelijk mijn pa! Hij dopt al twaalf jaar en werkt in 't zwart als dokwerker en kben echt vree fier op hem!! Als 't OCMW geld geeft aan al die makkakken kunnen ze da ook aan pa geven wa! Zie zijn mussels, ze noemen hem den Beer Van Sint Amandsberg!

Welke mussels ??? Hahaha

Hardcore is de enige echte muziek!

Matsch respekt go 2 Dj Andy, Dj CokeDealer, Dj HVC live from den Limbo, Dj 229, an all the andors major Djs from da sene!

Weet hij het verschil tussen hardcore en klassieke trance? ...

Wa een grappieg manneke :p

en de supportersclub van FC ledberg-oost whaha

ahahhahahahaha die gast heeft zow veel zooi geslikt dat ie er dom van is geworden :P

Ik hoop echt dat die website een grap is. Ik heb in ieder geval helemaal in een deuk gelegen. Zouden dat soort mensen echt bestaan?

“Da is nog keer mijn nieuwe vlamme Tamara! Ze is echt wel knap en sexy”
En dan ligt er een walrus met een bh aan op bed, whoehahahahaha.

“Das mijn ex! Tschoonste meiske dater bestaat! Babe i stil lof joe! 4-ever!”
Whoehhahahaha, vent laat je hoofd een nakijken!

Over z’n vader:
“Zie zijn mussels, ze noemen hem den Beer Van Sint Amandsberg”
Vervolgens zie je een foto van een getatoeëerde vadsige veertiger met armpjes zo dik als mijn derde been, whoahahaha.

hmm als je ut mij vraagt is de helft hier van deze topic zo dom aan het lachen om zichzelf wat beter te laten voelen als je ut mij vraagt. Kom op he laat het lekker. Als je het zo dom vind waarom begin je in godsnaam een topic erover? of toch beetje jaloers ? :D

aaaaaaah gossie!!! poeke poeke poek . Goed eten jongetjes en dan hoef je je helemaaal geen zorgen meer te maken over zulke site's :)

hehe die BE site IS fake trust meh

:P

rob12345 zei:

thehehehehehehhe die ken ik idd ook ja die site, die is al op menig forum voorbij gekomen, blijft super :D :D

deze blijft altijd super

http://www.myjamby.com/quintintilboland/about

je hoeft geen medelijden te hebben met deze gast, hij ging 2 jaar terug alle hardcore forums af om mensen te dissen. we hebben toen echt smakelijk zitte lachuh om de domme opmerkingen van onze quint :D

edit

dit was toen HET bericht waar ie mee opende
lachuh

Thunderdome A Decade de begrafenis van hardcore, whahhahahahah, we weten ondertussen wel beter :D

Laatst bewerkt:
Ik kan nie wachten om mij der keer op te zetten

Whahaha :roflol:

Masters zei:
thehehehehehehhe die ken ik idd ook ja die site, die is al op menig forum voorbij gekomen, blijft super :D :D

deze blijft altijd super

http://www.myjamby.com/quintintilboland/about

je hoeft geen medelijden te hebben met deze gast, hij ging 2 jaar terug alle hardcore forums af om mensen te dissen. we hebben toen echt smakelijk zitte lachuh om de domme opmerkingen van onze quint :D

edit

dit was toen HET bericht waar ie mee opende
lachuh

Thunderdome A Decade de begrafenis van hardcore, whahhahahahah, we weten ondertussen wel beter :D

Die gozer had daarna iets met mijn vriendin en ik heb sterk het vermoeden dat die via inet al met haar aan het flirten was :mad:

Die gozer heeft blijkbaar nogal een ego heb ik van bekenden van hem gehoord

papa.jpg

Mijnen besten moat is eigelijk mijn pa! Hij dopt al twaalf jaar en werkt in 't zwart als dokwerker en kben echt vree fier op hem!! Als 't OCMW geld geeft aan al die makkakken kunnen ze da ook aan pa geven wa! Zie zijn mussels, ze noemen hem den Beer Van Sint Amandsberg!

hahhaahahahhahhahahahhahhaha

houd hier niet van... laat iedereen toch zijn, zeker die eerste site? ik snap het niet? loop je dan op straat ook iedereen uit te lachen? pff sorry maar dit vind ik echt stom...
iedereen heeft zijn minpunten maar daarom ga je ze daar toch niet uitlachen???

jopiepoekie zei:
papa.jpg

LOL..... :roflol:

avg zei:
Die gozer had daarna iets met mijn vriendin en ik heb sterk het vermoeden dat die via inet al met haar aan het flirten was :mad:

Die gozer heeft blijkbaar nogal een ego heb ik van bekenden van hem gehoord

ja dat klopt die kerel denkt dat ie de hele wereld aan kan. kijk maar is in die artikels die ie geschreven heeft. die vent is gewoon een enorme eikel

Masters zei:
ja dat klopt die kerel denkt dat ie de hele wereld aan kan. kijk maar is in die artikels die ie geschreven heeft. die vent is gewoon een enorme eikel

Veel stelt ie inderdaad niet voor lijkt me, enkel een opscheppertje :p
Zie zijn foto's nogal egotripperij en diegene die ie naar vrouwen stuurt wat erotisch of zo moet zijn is ook lachwekkend :D

Ik moest wel lachen om zijn opmerking in zijn gastenboek toendertijd met "Het weekend is gekomen, nu ik nog" :p

Terug
Naar boven