- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd kijk dat hij niet zo goed in de markt ligt wil nog niet zeggen dat het een verkeerde jongen is,hij heeft wel de ballen om zo'n site op te zetten en voor zijn gevoel uit te komen RESPECT VOOR :Extreme Genes zei:Het is altijd makkelijk om personen die je niet kent af te zeiken, voel je jezelf misschien nog beter ook he, vraag me af wie er dan triest is
franky zei:heheheh en dan dat commentaar van hem op die laura onderaan de pagina...of lijk je o p een aap oe oe oe !!!!!!! lachenman!!

MightyDuck zei:wheeeehehee![]()
Daar heb ik nou nog het hardst om gelachen, het feit dat franky dat ook al opviel whahaha oe oe oe![]()

benchMarc zei:Ik trap af:
[Link niet meer beschikbaar]
Looooooool![]()
Zeer vermaeckelijck die site.

Stefanie zei:
Mars zei:De humor ervan is dat het een tragische jongen is die van die zielige breezah foto's van zichzelf en van zijn "homies" neemt en die op een site zetten met als doel een meisje te ''playen".
Brutez zei:Waarom denk je dat hier bijna iedereen z'n gezicht bewerkt![]()

franky zei:heheheh en dan dat commentaar van hem op die laura onderaan de pagina...of lijk je o p een aap oe oe oe !!!!!!! lachenman!!

rob12345 zei:hahah, wel lachen jah zulke site's,
Tis ook ongelooflijk hoe cool sommige mensen zichzelf wel niet vinden met hun 30 webcam pic website's ...
Die website van die Belgische gozer met zn website over zn opel corsa en zn Pa zn mussels past trouwens ook wel in deze thread !
grtz

benchMarc zei:Wtf. Budel. Dat is een dorp niet zo heel ver weg van ons dorp.

rob12345 zei:hahah, wel lachen jah zulke site's,
Tis ook ongelooflijk hoe cool sommige mensen zichzelf wel niet vinden met hun 30 webcam pic website's ...
Die website van die Belgische gozer met zn website over zn opel corsa en zn Pa zn mussels past trouwens ook wel in deze thread !
grtz
ja die was idd lachen. Zat hem laatst nog te zoeken maar kon hem niet meer vinden.............als iemand een LINK heeft.......?? Plaats hem dan ff.