AndroidHealthClinic

Het grote "lach zielige mensen uit" topic

Het is altijd makkelijk om personen die je niet kent af te zeiken, voel je jezelf misschien nog beter ook he, vraag me af wie er dan triest is

Extreme Genes zei:
Het is altijd makkelijk om personen die je niet kent af te zeiken, voel je jezelf misschien nog beter ook he, vraag me af wie er dan triest is
idd kijk dat hij niet zo goed in de markt ligt wil nog niet zeggen dat het een verkeerde jongen is,hij heeft wel de ballen om zo'n site op te zetten en voor zijn gevoel uit te komen RESPECT VOOR :

MARTIEN!![Abeelding niet meer beschikbaar]

HEY!! WIE HEEFT potverdomme MIJN FOTO OP DIE GARE SITE GEZET!?!

wie was het?

grrr...

Schroef kerel, dat is heel sympathiek gesproken, je hebt helemaal gelijk :D

maar ik heb wel gelachen om martien.......

Ach.. heb het al eerder gezegd.. maar mijn levensmotto staat in mijn sign...

Geld ook in dit geval...

franky zei:
heheheh en dan dat commentaar van hem op die laura onderaan de pagina...of lijk je o p een aap oe oe oe !!!!!!! lachenman!!

wheeeehehee :roflol:

Daar heb ik nou nog het hardst om gelachen, het feit dat franky dat ook al opviel whahaha oe oe oe :roflol:

Stefanie zei:
Ik zie de humor er niet van... ???

De humor ervan is dat het een tragische jongen is die van die zielige breezah foto's van zichzelf en van zijn "homies" neemt en die op een site zetten met als doel een meisje te ''playen".

Mars zei:
De humor ervan is dat het een tragische jongen is die van die zielige breezah foto's van zichzelf en van zijn "homies" neemt en die op een site zetten met als doel een meisje te ''playen".

dat zag ik ook wel, maar daar staat het internet toch vol van??
dan kun je even goed gaan lachen met diegene die op deze site op foto's staan te poseren. laat iedereen gewoon in zijn waarde.
Tragisch is dat niet wat een zwaar woord?

Waarom denk je dat hier bijna iedereen z'n gezicht bewerkt :p

franky zei:
heheheh en dan dat commentaar van hem op die laura onderaan de pagina...of lijk je o p een aap oe oe oe !!!!!!! lachenman!!

Wat een sukkel....zulk commentaar geven aan een meisje van 13. Kunt aan de foto van die gast al wel zien dat ie niet veel verder in komt dan zn laptop.

Dat meisje zou ook kunnen zeggen: Wat zit jij nu met dat stokje dat jij je 'arm' noemt in je mond?? :D

Laatst bewerkt:
hahahaahahahahaha

hahah, wel lachen jah zulke site's,
Tis ook ongelooflijk hoe cool sommige mensen zichzelf wel niet vinden met hun 30 webcam pic website's ...
Die website van die Belgische gozer met zn website over zn opel corsa en zn Pa zn mussels past trouwens ook wel in deze thread !

grtz

rob12345 zei:
Tis ook ongelooflijk hoe cool sommige mensen zichzelf wel niet vinden met hun 30 webcam pic website's ...
Die website van die Belgische gozer met zn website over zn opel corsa en zn Pa zn mussels past trouwens ook wel in deze thread !

grtz

Whaha ja dat boertje met dat rooie haar toch ? :roflol:

lol, die armpjes........20cm?

[Abeelding niet meer beschikbaar]

rob12345 zei:

grtz

hahahaha :D ja die was idd lachen. Zat hem laatst nog te zoeken maar kon hem niet meer vinden.............als iemand een LINK heeft.......?? Plaats hem dan ff.

Terug
Naar boven