LangeMan
Huge Freak
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hahahaha briljantRubenSossa zei:Heb idd wel eens mee moeten maken dat een dik wijf voor me stond en zei dat ze heel goed was met haar mond.
Toen vroeg ik: Echt OVERAL goed in??
JA, zei ze.
Toen heb ik haar gevraagd of ze dan ook goed was om haar mond dicht te houden. Dat vond ze geloof ik niet zo heel leuk en gelukkig was ze slim genoeg om zelf af te taaien!!
Ik knap daar dus enorm op af he.. van die wijven met ubergeile praatjes.. Tenzij ze natuurlijk superlekker zijn en het ook echt menen!!![]()

Ryu zei:Beste zwaartekracht sadisten,
Bij hier het volgende.
Jullie als extreem grote coïtussymbolen zijn vaak waarschijnlijk onweerstaanbaar voor het vrouwlijk geslacht
Maar nu vraag ik me af ? Wat is de meest rare,domme en meest stomme leugen die je ooit uit een vrouw hebt gehoord om indruk op JOUW te maken ?
B.v Dat ze super goed kan pijpe ofzo en dan toch kokhalsen als ze 1 cm van je grote staafmixer naar binnen werkt.
OK misschien extreem voorbeeld maar je begrijpt het wel.
Mijn was echt te erg. Iedereen weet hier onderhand wel dat ik flipper en zijn vriendjes train voor het werk. Nou blijkbaar vinden vrouwen dit toch altijd erg leuk. Komt ze aan met het volgende:
Meisje: Jaaa ik vind dolfijnen en orka's zo leuk, ik heb ze keertje mogen aaien in dolfinarium..
Ryu: Goh wat cool zeg en vond je het leuk?
Meisje: Jaaa ik mocht die orka enzo aaien en in ze tong zo strelen en kunstjes laten doen blabla..
Ryu: Wow das wel heel gaaf zeg. Weetje zeker dat het wel orka was? Zo grote zwart witte?
Meisje: Ja die zelfde als free willy
Ryu: Meisje uit welk jaar ben jij geboren ?
Meisje: 1987 , Hoezo?
Ryu: Meisje... die orka is vertrokken vanuit dolfinarium naar sea world orlando in 1985Dus jij kan hem nooit ge aaid hebben
Ach het leven is hard als prof.l idol
Brand er op los jongens !
...of was dat juist shamu?
Mr. B.I.G. zei:Op mij hoeven ze echt geen indruk te maken met praatjes, een paar lekkere t**ten en een mooi geil rond kontje is voor mij al genoeg!!!![]()
!!! jij neemt alleen genoegen met iemand die gelijkenis vertoont met Belle Perez
RobertHosper zei:NEE NEE NEE!!!!!! jij neemt alleen genoegen met iemand die gelijkenis vertoont met Belle Perez
![]()

Mr. B.I.G. zei:Jongen Antwerpen is kwartiertje rijden voor mij, ben daar super vaak!!! Ok geef toe zijn best veel chicks, maar zoals Belle...........NO WAY!!!
Lauw zei:Meisjes scheppen nooit op tegen mij.
Ik moet altijd opscheppen tegen meisjes. En als ik dan mijn broek laat zakken val ik alsnog door de mand.![]()
Typisch dat het altijd vrouwen zijn die dat niet gewoon direct durven te zeggen maar het altijd op zo'n belachelijke manier moeten duidelijk makenSlettieBettie zei:Hmmm... nooit gelogen om positieve indruk te maken op het mannelijke geslacht.
Wel om negatieve indruk te maken, dus... In de trant van: kijk maar, zo vervelend ben ik nu. Zie je wel, je vindt me niet leuk! EN NU OPGEPLEURD! (want je irriteert me mateloos en ik vind jou niet interessant, maar ik krijg het maar niet aan je verstand gepeuterd)
Wil ik positieve indruk maken, dan vertel ik gewoon de waarheid. Ik ben heel interessant in real life![]()
Mannen zijn toe aan duidelijkheid, niet aan van die vage praat 
Angerfist zei:
Lauw zei: