Fitness Seller

Het grote ''liegen om indruk op je te maken door een meisje'' topic

goodvibes zei:
Nou en? Je weet toch wel wat stam + t is? Ik luister, hij luistert

Volgens mij heeft dyslectisch zijn daar geen ruk mee te maken. Gewoon gevalletje van lui zijn :D

Laatst bewerkt:
benchMarc zei:
Volgens mij heeft dyslectisch daar geen ruk mee te maken. Gewoon gevalletje van lui zijn :D

dyslectie je hebt toch wel de congruentie regels geleerd:ik fiets hij fietst...

:roflol: anderen verbeteren terwijl hij het zelf niet eens goed doet.

Als je het mij vraagt ben jij een luie kwal

CitizenDildo zei:
Als je het mij vraagt ben jij een luie kwal
Klopt, ben ik ook :D
Zeer sneu hoor, om op een eenmalig foutje te gaan ziften :P
En dan was het btw nog gewoon een vergeten woord ook :)

CitizenDildo zei:
Dyslectie. Je hebt toch wel de congruentieregels geleerd?: ik fiets, hij fietst...
:roflol: Anderen verbeteren terwijl hij het zelf niet eens goed doet.
Als je het mij vraagt ben jij een luie kwal.
And so are you, bunghole ;)

Laatst bewerkt:
sorry benchmarc, 1-0 voor BurgerDildo.:D

jullie korte discussie geeft wel perfect aan hoe moeilijk foutloos Nederlands is.

on-topic:
de laatste keer dat ik tegen mijn vriendin heb gelogen is toen ze in de auto vroeg waarom het zo stonk. Toen heb ik gezegd dat het van buiten kwam, van een boer ofzo.

benchMarc zei:
Klopt, ben ik ook :D
Zeer sneu hoor, om op een eenmalig foutje te gaan ziften :P
En dan was het btw nog gewoon een vergeten woord ook :)
And so are you, bunghole ;)
"Als je het mij vraagt, ben jij een luie kwal."

Daar hoort nog een komma te staan...:D

benchMarc zei:
Volgens mij heeft dyslectisch zijn daar geen ruk mee te maken. Gewoon gevalletje van lui zijn :D

Sinds Markywalibi heeft gezegd dat hij daar ook last van heeft, neem ik niemand meer serieus die met die smoes aankomt.

Lauw zei:
sorry benchmarc, 1-0 voor BurgerDildo.:D
jullie korte discussie geeft wel perfect aan hoe moeilijk foutloos Nederlands is.
on-topic:
de laatste keer dat ik tegen mijn vriendin heb gelogen is toen ze in de auto vroeg waarom het zo stonk. Toen heb ik gezegd dat het van buiten kwam, van een boer ofzo.
Helemaal geen 1-0, want het was geen fout mbt congruentie. Het was namelijk een vergeten woord :D

benchMarc zei:
Helemaal geen 1-0, want het was geen fout met betrekking tot de congruentie. Het was namelijk een vergeten woord. :D

:D

Het was wel een congruentie fout, omdat je er een andere werkwoordsvervoeging neerzet dan er daadwerkelijk hoort te staan.

Doordat je hier verder op inging liet jouw verdediging een 'steekje vallen'; dus is het 2-0 voor mij. "Ik heb gescoord met een omhaal en een hakje.":cool:

:D

benchMarc zei:
Typisch dat het altijd vrouwen zijn die dat niet gewoon direct durven te zeggen maar het altijd op zo'n belachelijke manier moeten duidelijk maken :roflol: Mannen zijn toe aan duidelijkheid, niet aan van die vage praat ;)
Ik ben meestel wel duidelijk, dacht ik zo...

Ik zit rustig op een bankje in het zonnetje een boek te lezen, terwijl ik op mijn vriend zit te wachten. Komt er een mannetje aanlopen...

hij: Goh, jij bent mooi!
ik: Nou, dank je. Maar voor je verder gaat, ik heb al een vriend en ik ben niet in je geinteresseerd.
hij: En wat een mooi meisje zoals jij alleen op een bankje?
ik (licht geergerd): Zoals ik net al zei: ik wacht op mijn vriend. En ik ben bezig met mijn boek, dus als je je mond wilt houden en verder wilt lopen.
hij: Je bent zelfs nog mooier als je boos bent!
ik: als je niet heel snel je klep houdt, kan je straks niet meer zien, laat staan of iets mooi is...

Ondertussen komt een echtpaar met een hondje langs. En dat hondje doet een poepoe... Het ruikt echter nogal sterk en onaangenaam.

hij: Hmmm. Volgens mij heeft die hond een stinkende drol neergelegd.
ik: Nee hoor, dat was ik. Ik heb ik verkeerds gegeten en ik ruft nu als een ouwe hond. Volgens mij was dat trouwens een natte scheet; het plakt zo aan me reet... Ik denk trouwens ook dat ik zo moet kotsen. (kokhalsgeluidjes)
hij: Oh, nou... eh... beterschap. Ik moet gaan... (en weg was hij, nooit m,eer gezien)

Mannen kunnen zo doof zijn...

SlettieBettie zei:
Ik zit rustig op een bankje in het zonnetje een boek te lezen, terwijl ik op mijn vriend zit te wachten. Komt er een mannetje aanlopen...
ik: Nou, dank je. Maar voor je verder gaat, ik heb al een vriend en ik ben niet in je geinteresseerd.
ik (licht geergerd): Zoals ik net al zei: ik wacht op mijn vriend. En ik ben bezig met mijn boek, dus als je je mond wilt houden en verder wilt lopen.
ik: als je niet heel snel je klep houdt, kan je straks niet meer zien, laat staan of iets mooi is...
Ondertussen komt een echtpaar met een hondje langs. En dat hondje doet een poepoe... Het ruikt echter nogal sterk en onaangenaam.
ik: Nee hoor, dat was ik. Ik heb ik verkeerds gegeten en ik ruft nu als een ouwe hond. Volgens mij was dat trouwens een natte scheet; het plakt zo aan me reet... Ik denk trouwens ook dat ik zo moet kotsen. (kokhalsgeluidjes)
hij: Oh, nou... eh... beterschap. Ik moet gaan... (en weg was hij, nooit m,eer gezien)

hahhaha! geweldig!! Jij klom vroeger zeker ook altijd in bomen en speelde met jongens niet?? ;)

SlettieBettie zei:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@ RubenSossa: hoe weet jij dat? ;)

@ CitizenDildo: hoe kom jij aan mijn foto? Ben jij soms die loser in het groen?

Hahahaha Citizen Dildo :roflol:

Make-up gebruiken kan ook een vorm van liegen zijn... verder kan ik niks bedenken.

Terug
Naar boven