AndroidHealthClinic

Het grote "Naar welke film kijk ik uit?" topic

Taken 2. Kan iemand even zeggen wanneer deze uit komt? :heart:

Out of the Furnace (Christian Bale)
Knight of Cups (Christian Bale)
The Last Stand (Arnold)
The Tomb (Arnold & Sly)
Bullet To The Head (Sly)
Robocop
Taken 2
Terminator 5.

The hangover 3 :D

paranormal activity 4

Ik wacht op de HD release van Ted en kijk uit naar The Hobbit (LOOL)

De boeken over Jack Reacher zijn epic as hell, alleen de Reacher uit de boeken is een all ownende alphamale van 1,90 bij 110kg, niet echt een Tom Cruise dus ben benieuwd.

Kijk ook erg uit naar Django Unchained in Januari van Tarantino met Leonardo DiCaprio, Jamie Foxx en Chris Waltz.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 16:31 ----------

Ben ik ook zeer benieuwd naar idd.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 16:37 ----------

Trouwens alleen al uit dit topic..
Expendables 2
Hangover 3
Bourne Legacy
Taken 2
Sin City 2
Die Hard 5
Terminator 5
Paranormal Activity 4
Dit is het filmlandschap van tegenwoordig :( uitmelkerij ten top. Iets hoeft maar een beetje te werken en het wordt meteen uitgeknepen tot en met.
Het is niet dat ik Sin City 2 niet graag wil zien en Expandables 2 was ook een leuke film, maar een beetje zonde is het wel.

Laatst bewerkt:
---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 16:37 ----------

Trouwens alleen al uit dit topic..

Dit is het filmlandschap van tegenwoordig :( uitmelkerij ten top. Iets hoeft maar een beetje te werken en het wordt meteen uitgeknepen tot en met.
Het is niet dat ik Sin City 2 niet graag wil zien en Expandables 2 was ook een leuke film, maar een beetje zonde is het wel.[/QUOTE]

klopt veel wordt uitgemolken en met bekende naam wordt publiek gezocht. Ben vooral nieuwschierig.

Dans la maison van Ozon. Staat altijd wel garant voor een goede film.
Pinokkio van Del Toro, maar da's nog een tijd wachten. Ondertussen heeft hij wel Mama geproducet, waar ik ook benieuwd naar ben.
Dan vooral nog Sinister. Die krijgt vooral positieve reviews...
Life of Pi wil ik ook wel zien...

Dan nog een horde horrors waarvan het me niet zoveel uitmaakt of ze goed zijn:
V/H/S
The Awakening
Paranormal Activity 4
Silent Hill; Revelation
Pontypool Changes
Grave Encounters 2
The Bay

The Hobbit

ben ook benieuwd naar iron man 3, 1 was super, 2 nog steeds vermakelijk maar soms wat te..,k'hoop dat deze terug meer de sfeer van de eerste 1 heeft.

Onlangs nog eens de micheal keaton/tim burton Batman's herbeken, t'kan de nostalgie factor zijn maar voor mij blijven die films echt ijzersterk, ik verkies ze zelfs nog altijd boven de nolan trilogie als ik écht moet kiezen. die magishe "gothic" sfeer is nooit meer behaald na die 2 films en dat vind ik jammer, het paste zo perfect bij het karakter, en die batmobile...nog steeds de perfectie.

Terug
Naar boven