Fitness Seller

het grote nva topic...en hun rare beslissingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
'dit soort zaken'

bordelen, nachtwinkels en niet te vergeten INTERNETCAFES!

Nachtwinkels zijn achterlijk.

2005
De winkels hebben niet altijd een goede reputatie. Ze zien er vaak rommelig uit, politiecontroles leveren stapels pv's op over zwartwerk, BTW-ontduiking en bedorven eetwaren, buurtbewoners klagen over overlast en verloedering van het straatbeeld, de horeca spreekt van oneerlijke concurrentie, jongeren consumeren alcohol op pleintjes of smokkelen vodka uit de nachtwinkel mee naar binnen in cafés of dansgelegenheden. De overheid wil daarom de wildgroei van de nachtwinkels aanpakken.
http://www.standaard.be/cnt/gctcruqa

Ik hou van de nachtwinkels in antwerpe als het er geen alcohol meer is.. Steeds naar café is ook duur
En het is maar 10 meter lopen voor me

België, hihi

De vorige coalitie heeft de beslissing genomen, de Nva kon de beslissing wel terugdraaien maar heeft dit niet gedaan.
Ik vind niet dat de overheid extra belastingen kan innen omdat je een bepaalde zaak hebt( als je met alles inorde bent). De vraag blijft natuurlijk hoe pak je het probleem (als er een is) aan?

• Topic Starter Topic Starter
Flikken zouden zonder een huiszoekingsbevel kunnen binnenvallen bijsans papiers, aldus theo francken. Niet de rechterlijke macht dat daarover moet beslissen :roflol:

Ongelooflijk gevaarlijke precedent natuurlijk en de plan is direct weggefloten....door open vld :)

http://www.demorgen.be/binnenland/d...-inval-bij-sans-papiers-moet-kunnen-a2159844/

Theo francken is one to watch bij nva. Die gaat nog heel domme beslissingen uitvoeren.

Ik wed voor 100 euro dat hij binnen 2 jaar zn ministerschap gaat opgeven :D

Jan jambon is ook iemand naar uit te kijken.

^This guy... Wat zijn je voornemens voor 2015 Broto?

Theo francken is one to watch bij nva. Die gaat nog heel domme beslissingen uitvoeren.

Ik wed voor 100 euro dat hij binnen 2 jaar zn ministerschap gaat opgeven :D

Jan jambon is ook iemand naar uit te kijken.

Politici die zomaar hun mooi verdienende baan opgeven, mmmm :rolleyes:

Wel denk ik dat er nog stoten van zullen komen.

Niet uit vrije wil he marter. Hij zal moeten vrees ik.

FTp1jpm.jpg

Get a load of this guy.jpg

Als ze er al niet zelf uitstappen, regering aldaar is gevallen door EU geneuzel.

Door eu?

Tis de premier zelf die voor nieuwe verkiezingen ging. En hij heeft verkeerd gegokt.

Hoe het ook zij, tot een grexit zal het nie komen.
Behoorlijk idioot om zoiets te voorstellen, nu zeker dat griekenland al zo lang besparingen heeft gevoerd en shitloads aan leningen kreeg.

‘Het is in Vlaanderen zo slecht niet'
Ondanks de besparingen maant Vlaams minister-president Geert Bourgeois (N-VA) burgers en bedrijven aan tot optimisme. ‘Wij bieden perspectief op 40 jaar. Ik verwacht daar iets voor terug.’

Vlaams minister-president Geert Bourgeois blikt bij het begin van het nieuwe jaar terug op een ‘fantastisch 2014’. Maar zoals het een echte West-Vlaming betaamt, kan het volgens hem nog beter. ‘We moeten nu een boodschap van optimisme brengen’, zegt Bourgeois. ‘We mogen de budgettaire problemen natuurlijk niet onderschatten. Het was nodig de t*ring naar de nering te zetten. Maar tegelijkertijd moeten we perspectief bieden. We staan er in Vlaanderen helemaal niet zo slecht voor. Die boodschap hadden we bij het begin van de Vlaamse regering duidelijker moeten brengen. We zijn overstemd door de maandenlange negatieve commentaren. Ik ben vast van plan die boodschap van optimisme en hoop nu echt te brengen.’

Maandenlang zeveren dat belgie fokked up is en dat we zwaar moeten besparen.

Nu: chill the f**k out iedereen, alles komt wel goed, chillax.

Classy nva :roflol:

---------- Toegevoegd om 03:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:09 ----------

Kga wel volledig met hem akkoord. Belgie behoort tot de top, samen naast holland en duitsland.
Niks om ons zorgen over te maken en ook 1 jaar geleden niet.

Enkel poorfags voelen de besparingen.

De koning die (zogezegd?) vroeger moest terug terugkomen om de wetten voor het nieuwe jaar te bekrachtigen. De Nva die dan onmiddellijk afkwam met de elektronische handtekening. Kijk ons efficiëntie nastreven.

De Wever in een artikel die begint over dat er teveel politici zijn en dat ze in de prive niet zoveel zouden verdienen.

Allemaal zo doorzichtig.

ik begrijp supermarkten niet. Waarom gaan die zo vroeg dicht. Dan zouden alle problemen opgelost zijn

‘Het is in Vlaanderen zo slecht niet'
Ondanks de besparingen maant Vlaams minister-president Geert Bourgeois (N-VA) burgers en bedrijven aan tot optimisme. ‘Wij bieden perspectief op 40 jaar. Ik verwacht daar iets voor terug.’

Vlaams minister-president Geert Bourgeois blikt bij het begin van het nieuwe jaar terug op een ‘fantastisch 2014’. Maar zoals het een echte West-Vlaming betaamt, kan het volgens hem nog beter. ‘We moeten nu een boodschap van optimisme brengen’, zegt Bourgeois. ‘We mogen de budgettaire problemen natuurlijk niet onderschatten. Het was nodig de t*ring naar de nering te zetten. Maar tegelijkertijd moeten we perspectief bieden. We staan er in Vlaanderen helemaal niet zo slecht voor. Die boodschap hadden we bij het begin van de Vlaamse regering duidelijker moeten brengen. We zijn overstemd door de maandenlange negatieve commentaren. Ik ben vast van plan die boodschap van optimisme en hoop nu echt te brengen.’
Kunnen ook moeilijk een negatieve boodschap brengen :o
Ik dacht dat Geert alleen een droge, saaie boodschap kon brengen.

Denk dat er nog zo'n "positieve" boodschappen zullen komen.:
Torfs herformuleert kritiek op hoge lasten: ‘Beseffen hoe goed we het hier hebben’
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20141222_01442216

Haha, was ook classy :roflol:
Hij zei dat nadat ie een zware operatie heeft ondergaan. Zo blij en opgelucht voor zn goede verzorging, dat hij een trotse tweet verstuurde over de toppie sociale zekerheid in belgie :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven