AndroidHealthClinic

Het grote '' post hier je bodybuilding DVD'' topic

hee, maar hoe kan het dat ie er niet helemaal volledig opstaat ;) !
En tis een dvd9:P Maar dat even tussendoor!

kan af en toe iets fout gaan.. weet ook neit waar precies op, upload prog gaf gwn aan dat ie er volledig op geupload stond.

En klopt, let vaak niet op wat nou DVD9 en wat nou DVD5 is, is ook niet echt belangrijk vind ik ;)

Ben wel benieuwd wat voor stuff er op undisputed staat, heb dan al z'n dvd's behalve my house :mad:

kan af en toe iets fout gaan.. weet ook neit waar precies op, upload prog gaf gwn aan dat ie er volledig op geupload stond.

En klopt, let vaak niet op wat nou DVD9 en wat nou DVD5 is, is ook niet echt belangrijk vind ik ;)

Ben wel benieuwd wat voor stuff er op undisputed staat, heb dan al z'n dvd's behalve my house :mad:

My house wilik ook nog hebben ! Maar inderdaad dvd5 of 9 is niet boeiend. Mar powerpost zit nog wel eens te k*tten ja.

Undisputed is niet echt zijn beste dvd vind ik persoonlijk! Is meer de dvd van de trainer, die jay en phil fst-7 laat doen!

lijkt dus erg veel op FST-7 Defined, erg goeie DVD vind ik dat moet k zeggen!

Je hebt er ook een leuke cardio workout bij gespot :P! Haha, zumba bij bodybuilding :P

train insane ben ik wel wat teleurgesteld in, bijna volledig hetzelfde als unchained maar die vond ik nog wel bruter

Afwachten dus '! We zullen het morgen zien;)

Weet er iemand waar ik de training DVD's van 'Brutal' Bertil Fox kan vinden?

Thanks!

Heb gister all acces gekeken. Vond ik een goede man! Jay laat best wel veel zien in die dvd over zijn leven!

Ook bedankt voord eze!

Heb gister all acces gekeken. Vond ik een goede man! Jay laat best wel veel zien in die dvd over zijn leven!

Ook bedankt voord eze!

yw

Had alleen wel meer verwacht van die dvd.. ook wat trainingsmateriaal b.v.

de nieuwste van phil heath is op et moment m'n favoriet, die gaat nog gepost worden :cool:

yw

Had alleen wel meer verwacht van die dvd.. ook wat trainingsmateriaal b.v.

de nieuwste van phil heath is op et moment m'n favoriet, die gaat nog gepost worden :cool:

OKee.. super man!
Maar komt er ook nog wat van jay ? Ik ben benieuwd naar My House! En natuurlijk die laatste nog, maar die heb je nog niet toch?

Ben benieuwd naar die van phil! Vind het altijd wel leuk, dat je een beetje inzage krijgt in het leven van iemand, maar ook trainingsessies ziet!

OKee.. super man!
Maar komt er ook nog wat van jay ? Ik ben benieuwd naar My House! En natuurlijk die laatste nog, maar die heb je nog niet toch?

Ben benieuwd naar die van phil! Vind het altijd wel leuk, dat je een beetje inzage krijgt in het leven van iemand, maar ook trainingsessies ziet!

my house staat gewoon nergens op internet.. dus die is niet te krijgen
En tja undisputed heb ik net als iedereen inmiddels de eerste disc van, tis wachten op de 2e. Zodra ik die heb ga k die ook uiteraard posten op ftd :p

Terug
Naar boven