Marten
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 91kg
hee, maar hoe kan het dat ie er niet helemaal volledig opstaat
! En tis een dvd9
Maar dat even tussendoor!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!
Maar dat even tussendoor!hee, maar hoe kan het dat ie er niet helemaal volledig opstaat!
En tis een dvd9Maar dat even tussendoor!

kan af en toe iets fout gaan.. weet ook neit waar precies op, upload prog gaf gwn aan dat ie er volledig op geupload stond.
En klopt, let vaak niet op wat nou DVD9 en wat nou DVD5 is, is ook niet echt belangrijk vind ik
Ben wel benieuwd wat voor stuff er op undisputed staat, heb dan al z'n dvd's behalve my house![]()
lijkt dus erg veel op FST-7 Defined, erg goeie DVD vind ik dat moet k zeggen!
Dude, ben in de war. Dacht dat het fst-7 was die je bedoelde. Undisputed heb ik dan ook nog niet gezien :O!! Damn!

Je hebt er ook een leuke cardio workout bij gespot! Haha, zumba bij bodybuilding
![]()

Vette shit! Neem ze sowieso allemaal mee. Branch warren heeft inderdaad ook insane films, dus dat wordt dan de volgendWas ook wat vraag naar
Zal morgen de nieuwste van Branch es spotten denk ik, Train Insane![]()

train insane ben ik wel wat teleurgesteld in, bijna volledig hetzelfde als unchained maar die vond ik nog wel bruter

Heb gister all acces gekeken. Vond ik een goede man! Jay laat best wel veel zien in die dvd over zijn leven!
Ook bedankt voord eze!

yw
Had alleen wel meer verwacht van die dvd.. ook wat trainingsmateriaal b.v.
de nieuwste van phil heath is op et moment m'n favoriet, die gaat nog gepost worden![]()
OKee.. super man!
Maar komt er ook nog wat van jay ? Ik ben benieuwd naar My House! En natuurlijk die laatste nog, maar die heb je nog niet toch?
Ben benieuwd naar die van phil! Vind het altijd wel leuk, dat je een beetje inzage krijgt in het leven van iemand, maar ook trainingsessies ziet!