AndroidHealthClinic

Het grote '' post hier je bodybuilding DVD'' topic

iemand die toevallig de dvd van layne norton heeft?

Als ik via deze link probeer krijg ik onbekend video bestand, is dit geen probleem verder na het uitpakken ervan?

je moet grabit oid gebruiken... weet je verder hoe usenet werkt?
heb je een server?

---------- Toegevoegd om 10:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ----------

iemand die toevallig de dvd van layne norton heeft?

hoe heet die dvd die je zoekt?

dvd is niet te vinden, maar waarom zou je dvd van hem willen???

omdat je daar tenminste iets nuttigs uit kan halen

al die andere dvd's zijn enkel entertainment met wat trainen, gelummel en eten in de zetel :d

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

ik wil die dvd ook al een tijdje, ik ga hem gewoon bestellen denk ik

omdat je daar tenminste iets nuttigs uit kan halen

al die andere dvd's zijn enkel entertainment met wat trainen, gelummel en eten in de zetel :d

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

ik wil die dvd ook al een tijdje, ik ga hem gewoon bestellen denk ik

Wat voor nuttigs dan?? heb de trailer gezien maar lijkt me weinig bijzonders..
lijkt me niet dat een layne norton een beter dvd kan maken dan bv Jay,Phil,Ruhl ect ect ja hij is "natural bodybuilder"... dat is het enige wat anders is dan bij die andere gasten...

tuurlijk zijn dvd's entertainment

Zoek die FST-7 dvd maar dan op Torrents. :(

zijn er hier wat mensen die regelmatig een kopietje maken en misschien wat kopietjes van wat bodybuildingdvds kunnen maken..netjes met goede kwaliteit kaftje en dvd"s
uiteraard tegen vergoeding. ben helemaal niet zo thuis meer met computers..af en toe muziek voor in de auto en dan houdt het wel op.
serieuze reacties graag PBtje...komen we er wel uit

zijn er hier wat mensen die regelmatig een kopietje maken en misschien wat kopietjes van wat bodybuildingdvds kunnen maken..netjes met goede kwaliteit kaftje en dvd"s
uiteraard tegen vergoeding. ben helemaal niet zo thuis meer met computers..af en toe muziek voor in de auto en dan houdt het wel op.
serieuze reacties graag PBtje...komen we er wel uit

Waarom doe je het zelf niet dan. Wat je nog niet weet kan je leren, toch?

korte versie:ik betaal liever een paar pleuros...ik bespaar weer op andere dingen die ik wel zelf doe..

korte versie:ik betaal liever een paar pleuros...ik bespaar weer op andere dingen die ik wel zelf doe..

Naja, ik kan je niet echt helpen. FST-7 heb ik, en pumping iron natuurlijk ook, maar voorderest niet erg veel! Vooral avi bestanden die ik binnenhaal!

Naja, ik kan je niet echt helpen. FST-7 heb ik, en pumping iron natuurlijk ook, maar voorderest niet erg veel! Vooral avi bestanden die ik binnenhaal!

Kan je me de torrent linke van FST-7 :eek: ! karma is on its way

Edit: heb em al :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven