XXL Nutrition

Het grote random feitjes en weetjes topic

Is eigenljjk alleen in drenthe groningen en hier en daar in friesland te krijgen. Is een tent in zwolle die het verkoopt onder een andere naam. Ik mag niet zegen dat je daar de tent dan aan moet steken dus dan doe ik dat maar wel.
Overijssel zijn die dingen ook gewoon overal te krijgen?

• Topic Starter Topic Starter
Dus eigenlijk een soort bitterbal met een ei in het midden?

Staat niet meer op het menu wat ik kan vinden op internet.
Weten niet wat lekker is. Meer voor ons.

Maar zal wel niet uit hebben gekund aangezien eierballen niet kant en klaar bevroren en verstuurd kunnen worden zoals frikandellen en kroket etc. En word hier in het noorden gemaakt dus dat is een dingetje.
In groningen had je de paardenschuur in koreweg die maakte ze zelf elke dag. Die waren pas lekker joh. Bestaat alleen niet meer helaas. Daar had ik die 17 toen van. Ze maakte ze ook met verschillende soorten ragou en hadden ook een pittige variant.

Weten niet wat lekker is. Meer voor ons.

Maar zal wel niet uit hebben gekund aangezien eierballen niet kant en klaar bevroren en verstuurd kunnen worden zoals frikandellen en kroket etc. En word hier in het noorden gemaakt dus dat is een dingetje.
In groningen had je de paardenschuur in koreweg die maakte ze zelf elke dag. Die waren pas lekker joh. Bestaat alleen niet meer helaas. Daar had ik die 17 toen van. Ze maakte ze ook met verschillende soorten ragou en hadden ook een pittige variant.

kijk: https://youtu.be/v4gNCaXeUQs?si=B1qMbjFABqAeJyEq
Dit is ontzettend simpel om te maken.

Laatst bewerkt:
Haaien zijn ouder (zijn er langer) dan bomen.

• Wow
Waarderingen: BB_
En dan te bedenken dat een deel van Europa's religieusiteit niet Christelijk is. We verliezen iets.

En dan te bedenken dat een deel van Europa's religieusiteit niet Christelijk is. We verliezen iets.

58%? Dat zijn dan oude gegevens?
Tenzij het aantal moslims is met meer dan 10% gestegen.

Nevermind, niet religieus en net wakker :emo:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven