ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Die ben lekker hoor.
Soort ronde kroket met ei in het midden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die ben lekker hoor.
Gekook ei met een soort ragou er om heen en gefrituurd. En dan wat grove groningse mosterd van marne.
Dat klinkt wel heel lekker. Weer wat geleerd.Gekook ei met een soort ragou er om heen en gefrituurd. En dan wat grove groningse mosterd van marne.
Get water staat wa al tot aan mijn oren.
Is eigenljjk alleen in drenthe groningen en hier en daar in friesland te krijgen. Is een tent in zwolle die het verkoopt onder een andere naam. Ik mag niet zegen dat je daar de tent dan aan moet steken dus dan doe ik dat maar wel.
Overijssel zijn die dingen ook gewoon overal te krijgen?Is eigenljjk alleen in drenthe groningen en hier en daar in friesland te krijgen. Is een tent in zwolle die het verkoopt onder een andere naam. Ik mag niet zegen dat je daar de tent dan aan moet steken dus dan doe ik dat maar wel.
Echt? Ben nog nooit in Overijssel in een snackbar geweest.Overijssel zijn die dingen ook gewoon overal te krijgen?
Elke willekeurige snackbar kan je ze wel krijgenEcht? Ben nog nooit in Overijssel in een snackbar geweest.
Wist ik niet van overijssel.
In Rotterdam heeft Tante Nel ze een tijdje op het menu gehad een paar jaar geleden.Wist ik niet van overijssel.
Zuiden westen van het land hebben ze ze echt nagenoeg niet en weten de meeste ook niet wat het is.
Niet meer dan?In Rotterdam heeft Tante Nel ze een tijdje op het menu gehad een paar jaar geleden.
Staat niet meer op het menu wat ik kan vinden op internet.
Weten niet wat lekker is. Meer voor ons.Staat niet meer op het menu wat ik kan vinden op internet.
Weten niet wat lekker is. Meer voor ons.
Maar zal wel niet uit hebben gekund aangezien eierballen niet kant en klaar bevroren en verstuurd kunnen worden zoals frikandellen en kroket etc. En word hier in het noorden gemaakt dus dat is een dingetje.
In groningen had je de paardenschuur in koreweg die maakte ze zelf elke dag. Die waren pas lekker joh. Bestaat alleen niet meer helaas. Daar had ik die 17 toen van. Ze maakte ze ook met verschillende soorten ragou en hadden ook een pittige variant.
Nou ik ben benieuwd. Kheb alles in huis.
Adress in PM. Ik stap nu in de auto.Nou ik ben benieuwd. Kheb alles in huis.
M.a.w., ik ga straks eierballen maken.
*wat nou als je het ei door midden snijdt en dan vult zoals een gevuld eitje? De helften weer op elkaar en dan paneren, etc, en frituren.
Gevulde eierballen
En dan te bedenken dat een deel van Europa's religieusiteit niet Christelijk is. We verliezen iets.