- Waardering
- 14.131
8FACT
8FACT. 4.291.368 vind-ik-leuks · 58.011 personen praten hierover. Infinite Knowledge. Official account of 8FACT by 9GAG
http://instagram.com/8factapp
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent zo triest dat je alleen mij kunt gebruiken om je beter voor te doen.
je weet toch dat ik stiekem wel van jou hou?Jij bent zo triest dat je alleen mij kunt gebruiken om je beter voor te doen.
Rankpootkreeft
Maakt gender niet binair though, wat het hele punt is. Dat dualismen overal voorkomen is een beetje voorzelfsprekend als je ontologische dilemma creëert. Je bent hollander of niet-hollander.
Rankpootkreeft
Rankpootkreeft
Homofiele n*gers die klusmier reserve heeft

Serieus? Dat is wel een leuke.Door te typen of te schijven stimuleer je de bloedsomloop in je vingers, waardoor je nagels sneller groeien.![]()
Moet je nagaan als je er ook nog eens gh naast zet.
Wist je dat tennisballen geel zijn omdat deze kleur beter te zien was op televisie? Sir David Attenburough was in 1967 zenderbaas van de BBC 2 en verantwoordelijk voor de verandering van wit naar geel. Dit geldt tevens voor de ballen bij snooker.
Zo van: "Here, on Wimbledon, this species is now using yellow tennis balls"Juist, de enige echte.Zo van: "Here, on Wimbledon, this species is now using yellow tennis balls"
(of was dat een andere David?)