Wat fokking toevallig! Ik ben serieus al 2.5 jaar op zoek naar dit nummer. B-front draaide hem een keer in een setje van hem. Had bij de tracklist alleen een hele andere benaming dus hem nooit kunnen vinden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat fokking toevallig! Ik ben serieus al 2.5 jaar op zoek naar dit nummer. B-front draaide hem een keer in een setje van hem. Had bij de tracklist alleen een hele andere benaming dus hem nooit kunnen vinden.
ken heel veel plaatjes brah dus als je vragen hebt
Before the storm blijft godsgruwelijk vet. Wat hoop ik dat crypsis die erop gooit komende zaterdag.. Kan toch eigenlijk niet anders..
Kan niet wachten op het nieuwe album van Crypsis. Bij Thrillogy komen we erachter!
smaak verschild, maar ik vind wel dat Crypsis dicht bij zijn eigen stijl is gebleven.Vind Cryptology tegenvallen, staan wel paar goede nummers op maar ook slechte. En hij is ook meer mainstream gaan produceren.
Vind Cryptology tegenvallen, staan wel paar goede nummers op maar ook slechte. En hij is ook meer mainstream gaan produceren.

Haha idd. ik denk dat als het eenmaal zover is zaterdag, het vast wel goed komt.Ik had er ook meer van verwacht. Zn kicks vallen nu soms ook weer tegen. Ik wil gewoon die oude before the storm en strike kicks.. Achjaa we gaan wel zien hoe het zaterdag klinkt, zal wel goedkomen![]()