Fitness Seller

Het grote RAW Hardstyle topic

Kan niet wachten op het nieuwe album van Crypsis. Bij Thrillogy komen we erachter!

Wat fokking toevallig! Ik ben serieus al 2.5 jaar op zoek naar dit nummer. B-front draaide hem een keer in een setje van hem. Had bij de tracklist alleen een hele andere benaming dus hem nooit kunnen vinden.

:) ken heel veel plaatjes brah dus als je vragen hebt

iemand wel eens ergens geweest waar PRDX of audiofreQ draaide? Zo ja was dat iets?

Niet zon fan van audiofreq, was heel wat meer toen het nog bioweapon was. Die andere heb ik nog nooit van gehoord geloof ik

hm oke, ja ze draaien volgende week zaterdag ook dus denk vraag eventjes :p. Zal wel niet eens veel verschil merken van degene die draaien die avond mij kennende... Behalve paul elstak met de hardcore

Before the storm blijft godsgruwelijk vet. Wat hoop ik dat crypsis die erop gooit komende zaterdag.. Kan toch eigenlijk niet anders..

Vind Cryptology tegenvallen, staan wel paar goede nummers op maar ook slechte. En hij is ook meer mainstream gaan produceren.

het zijn goede nummers, maar ik mis de toppers als Get Hit (hoewel dat ook n echt hitje werd) en Before the Storm

ook ben ik benieuwd naar de nieuwe nummers van Radical Redemption

Vind Cryptology tegenvallen, staan wel paar goede nummers op maar ook slechte. En hij is ook meer mainstream gaan produceren.

Ik had er ook meer van verwacht. Zn kicks vallen nu soms ook weer tegen. Ik wil gewoon die oude before the storm en strike kicks.. Achjaa we gaan wel zien hoe het zaterdag klinkt, zal wel goedkomen :D

Ik had er ook meer van verwacht. Zn kicks vallen nu soms ook weer tegen. Ik wil gewoon die oude before the storm en strike kicks.. Achjaa we gaan wel zien hoe het zaterdag klinkt, zal wel goedkomen :D
Haha idd. ik denk dat als het eenmaal zover is zaterdag, het vast wel goed komt.

Gaan hier wel eens mensen naar de maandelijkse editie van Restylerz 2.0 In Harderwijk (Hardersplaza) ?

Leuke Line-ups altijd voor maar 12 eu. totaal geen geld voor dat.

Terug
Naar boven