MuscleMeat

Lowlands 2012 topic!!!!!!

  • Topic starter z1000
  • Startdatum
  • Reacties 111
  • Weergaven 8K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

Addison Groove
Benga [/B]
Blawan
Camo & Krooked (DJ set)
Chromatics
EPROM

lol.
http://www.youtube.com/watch?v=g9Vs8tMwZGM

Funtcase
Hudson Mohawke
Joy Orbison
Julio Bashmore
Loadstar
Trash Talk
Light Asylum
Sun Araw
Piro
Disclosure
DJ+
Nguzunguzu
Rudimental
Skip&Die
Trixie Whitley

Heerlijke namen

En met Skrillex, weet je het maar nooit
http://www.youtube.com/watch?v=PATbf4SPCik

Hij mag wel wat van zijn DnB stuff draaie
 
http://www.youtube.com/watch?v=ZMu5rxvDdnc

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jul 2012 om 14:23 ----------

Mja, kijk beetje dubstep is prima voor een aantal uurtjes. Maar daar hoef ik ook niet een heel weekend tussen te staan.
 
Hudson Mohawke is wel dik hoor.
 
Hebben jullie je gear al ( tentje enzo).

Heb vorig jaar alles achter gelaten daar, was zo naar de klote.

Misschien nog tips?
 
Hebben jullie je gear al ( tentje enzo).

Heb vorig jaar alles achter gelaten daar, was zo naar de klote.

Misschien nog tips?

Hahaha, deed ik ook altijd. Alles laten staan. Had echt geen zin om 't weer helemaal in te gaan pakken op die brakke ochtend.

Ik vind een opblaasboot echt geniaal om in te zitten/liggen als je op de camping chillt. Die zou ik echt meenemen. Kun je zelfs dronken in slaap vallen als je geen zin hebt om in je te warme tent te gaan liggen. Alleen wel oppassen voor dronken mongolen, die over je heen gaan zeiken.
 
Hahaha, deed ik ook altijd. Alles laten staan. Had echt geen zin om 't weer helemaal in te gaan pakken op die brakke ochtend.

Ik vind een opblaasboot echt geniaal om in te zitten/liggen als je op de camping chillt. Die zou ik echt meenemen. Kun je zelfs dronken in slaap vallen als je geen zin hebt om in je te warme tent te gaan liggen. Alleen wel oppassen voor dronken mongolen, die over je heen gaan zeiken.

Hahaha cool. Ze liggen idd lekker.
Geniaal:D
 
Zijn er toevallig mensen die niet op de camping overnachten maar s'nachts naar huis rijden of iets anders verzonnen hebben?
 
Er is maar 1 must voor mij die ik al 10+ jaar naar ieder festival mee sleep, en dat is:

953338.gif


Belangrijker dan een tent, trust me. En MET voetensteun. Man man niets beter dan in at ding neer ploffen met je shakebaker vol goldstrike en redbull.

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jul 2012 om 22:13 ----------

Ik ben dit jaar trouwens waarschijnlijk alleen van vrijdagavond tot zondagavondmop lowlands en koet het erg rustig aan doen. Word wat anders dan het spectakel van 2 jaar geleden.
 
Echt iets wat ik haast zou vergeten inderdaad, een stoeltje!

Waar haal je zo'n model MET voetensteun dan :D
 
Xenos hebben ze die dingen. Magistraal gewoon. Zie je al die stakkers die zo'n stoel hebben ZONDER voetsteun, helemaal kapot van het lopen en hossen. En dan jij daar MET voetsteun, like a boss. Voetjes omhoog en dan schreeuwen. "Bier, tieten en helicopters!" man man het wordt niet beter dan dat. Je kan ook gewoon je luchtbed thuis laten en snachts die stoel in je tent zetten en daar in slapen. Like a boss. Of hem mee nemen naar de bravo en los gaan in je stoel, like a boss. Brilletje op, bier zuipen. Schreeuwen. Je voeten gaan niet eens merken dat je naar lowlands bent geweest.
 
Xenos hebben ze die dingen. Magistraal gewoon. Zie je al die stakkers die zo'n stoel hebben ZONDER voetsteun, helemaal kapot van het lopen en hossen. En dan jij daar MET voetsteun, like a boss. Voetjes omhoog en dan schreeuwen. "Bier, tieten en helicopters!" man man het wordt niet beter dan dat. Je kan ook gewoon je luchtbed thuis laten en snachts die stoel in je tent zetten en daar in slapen. Like a boss. Of hem mee nemen naar de bravo en los gaan in je stoel, like a boss. Brilletje op, bier zuipen. Schreeuwen. Je voeten gaan niet eens merken dat je naar lowlands bent geweest.

Hahaha, ****ing geniaal ding inderdaad, zeg. Ik zie mezelf al zitten. Die voetsteun man. Legendary.
 
Hahaha, ****ing geniaal ding inderdaad, zeg. Ik zie mezelf al zitten. Die voetsteun man. Legendary.

Ja joh, en dan denk je dat die stoel er relaxed uit ziet. Wacht maar toch je terug komt van het festival terrein en je ploft met je gare harsens in dat ding, jonge dat is ff chill-out bonanza level 7 initiated!
 
Whahaha geniaal Rob.

Perfecte stoel.
Heb zelf helaas niet zo'n mooi stoeltje:(.

Ga vanavond opzoek naar een cheapy tent.
Een leuke bezigheid voor de zondgavond.

Lekker met je brakke kop een tent uitzoeke. **** yeah
 
We hebben nog een kaartje over. Alleen wilt die maat wel wat winst maken geloof ik. Een beetje jammer.

Maar goed. Als je nog een kaartje zoekt pm maar.
 
Edit: normale prijs is ook oke.
 
De lineup is toch wel wat toffer dan ik dacht. Vooral de nacht programmering!

Vrijdagnacht: Innnervisions presents Henrik Schwarz Live, Dixon & Âme Live & DJ 's
 
Zeker niet slecht idd.

Gaan jullie nog voor een bepaalde camping?

Vorig jaar is camping 5 wel erg goed bevallen.

Zaten precies naast de douches en wc en eet tentje. Wat ideaal was.
Douches en wc waren 24 uur per dag open.

Nadeel is wel dat je redelijk ver moest lopen naar het festival terrein, maar opzich viel dat wel mee. Of je nou 10min of 7 min moet lopen.
 
Zeker niet slecht idd.

Gaan jullie nog voor een bepaalde camping?

Vorig jaar is camping 5 wel erg goed bevallen.

Zaten precies naast de douches en wc en eet tentje. Wat ideaal was.
Douches en wc waren 24 uur per dag open.

Nadeel is wel dat je redelijk ver moest lopen naar het festival terrein, maar opzich viel dat wel mee. Of je nou 10min of 7 min moet lopen.

Wij staan waarschijnlijk op camping 4. Dichtbij het festival terrein, maar niet te dicht op de 24 uurs tent (camping 2 en 3) of de grolsch tent (camping 1). Dus het is er iets rustiger. Camping 3 heeft wel 24 uurs douches. En dan staan we in de buurt van de wc hokken. Zal je nog wel ff laten weten waar precies. Als je daar wilt staan moet je wel op tijd gaan. Paar vrienden van ons gaan al vroeg en nemen onze tent mee :)


Politiek op een festival :barf: Laat lekker hangen, niemand zit te wachten op die linkse onzin praatjes. We komen daar om een weekend uit ons naad te gaan en de dagelijkse bullshit te vergeten. Niet om wederom diezelfde praatpoppen te horen. Maarja, het is natuurlijk geen verplichting en zo lang ze niet op het terrein flyers gaan uitdelen vind ik alles prima. Maar wel beetje jammer, politiek op een festival.
 
Wij staan waarschijnlijk op camping 4. Dichtbij het festival terrein, maar niet te dicht op de 24 uurs tent (camping 2 en 3) of de grolsch tent (camping 1). Dus het is er iets rustiger. Camping 3 heeft wel 24 uurs douches. En dan staan we in de buurt van de wc hokken. Zal je nog wel ff laten weten waar precies. Als je daar wilt staan moet je wel op tijd gaan. Paar vrienden van ons gaan al vroeg en nemen onze tent mee :)



Politiek op een festival :barf: Laat lekker hangen, niemand zit te wachten op die linkse onzin praatjes. We komen daar om een weekend uit ons naad te gaan en de dagelijkse bullshit te vergeten. Niet om wederom diezelfde praatpoppen te horen. Maarja, het is natuurlijk geen verplichting en zo lang ze niet op het terrein flyers gaan uitdelen vind ik alles prima. Maar wel beetje jammer, politiek op een festival.

Heb de verkeerde link geplaatst haha.
Wou de link plaatsen van de opbouw.
Politiek gaat ook nergens over, net als die colleges enzo.
 
Back
Naar boven