H4rdstyle21
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m74
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBSTF is geen RAW-style imo..
De echte liefhebbers moeten Loudness in de agenda zetten trouwens, supervet feestje!

ik kies ook voor loudness , was geweldig feest afgelopen december.
BLACK en Nightmare is ook op die dag, BLACK en Nightmare zijn altijd vaste prik, maar in april ga ik dus duidelijk voor Loudness![]()
).Hardstyle gaat sowieso de verkeerde kant op. Neppe mensen die naar feesten gaan , Qlimax was weer belabberd zeg. Bleeergh op mainstages van Defqon of Decibel wat een volk. Niet losgaan , komen om gezien te worden. Raw HS trekt toch wat meer liefhebbers imo.

klopt
ik had echt last van de menigte bij decibel eind in de middag stond iedereen beetje te staan terwijl je zelf los ging
raw is meer de echte feestgangers vind ik, gaat altijd lekker te keer![]()

Hardstyle gaat sowieso de verkeerde kant op. Neppe mensen die naar feesten gaan , Qlimax was weer belabberd zeg. Bleeergh op mainstages van Defqon of Decibel wat een volk. Niet losgaan , komen om gezien te worden. Raw HS trekt toch wat meer liefhebbers imo.

Goh, dit zei ik nou 2 jaar geleden ook al. Toen HS merkbaar meerdere richtingen kreeg en de Melodie HS steeds meer volgelingen kreeg onder het pauper volk wat niet op feesten hoort benk er maar mee opgehouden. Decibel 10 was me laatste party.
Binnekort maar eens ff naar Knock Out, lekker dichtbij, fijne line up en heb gewoon zin om te raggen.

HHZ en DBSTF kunnen onderhand gaan inpakken en wegwezen![]()
![]()

dbstf hebben wel chille nummers, maar optreden...naaaah![]()