Fitness Seller

Het grote RAW Hardstyle topic

Haha ik geef inderdaad toe dat 't een vette track is, maar ieder zijn smaak!

En Gunz 4 Hire een half uurtje, eens kijken wat dat gaat worden..

of deze :D

---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 22:15 ----------

Laatst bewerkt:
Man man, wat een geweld gisteren op Q-Base! Top feestje!! Ik hoorde dat er nog veel gedoe was met de bussen? :P

Heb indd met hoop mensen 2 uur buiten in de stromende regen gestaan, had zelf ook geen poncho :o Gelukkig ben ik nu gewoon topfit en ook niet verkouden. Veel dikke setjes gehoord en geluid was ook weer ziek. Locatie blijft echt legendarisch.

Heb indd met hoop mensen 2 uur buiten in de stromende regen gestaan, had zelf ook geen poncho :o Gelukkig ben ik nu gewoon topfit en ook niet verkouden. Veel dikke setjes gehoord en geluid was ook weer ziek. Locatie blijft echt legendarisch.

Idd! Q-Base blijft toch de feesten der feesten! :cool:

Delete is zeker hard, die gated kicks zijn gruwelijk. Jammer dat die het helemaal verklote op decibel. Ben nog steeds :mad:

Bass Protocol. The R3belz, Digital Punk, Chris One, Thera, Deetox, Degos & Re-Done, B-Front, Dark Pact, Delete, Black Sunrise, D'Ception. En dat voor maar 15 euro. Vanavond lekker naar de Rodenburg. Ik vond nog wat muntjes in een la. Sta op de gastenlijst omdat een maat moet draaien. Ja, dit word een dikke avond :D.

Terug
Naar boven