larsvdsande
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 95kg
Beste DBB'ers,
Naar een aantal maanden zeer fanatiek jullie forum te hebben doorgespit ben ik tot de conclusie gekomen dat ik zelf fanatiek moet gaan beginnen met trainen en de levensT daaromheen.
De reden dat ik dit log ga bij houden is om dat ik gewoon een stok achter de deur nodig heb en hoop dat op deze manier te bereiken.
Het grootste probleem bij mij is dat ik gewoon geen zelfdiscipline heb en daardoor ook helemaal niks bereik. Ik ben een held in het verzinnen van excuses om dingen maar niet te doen, en hoop dat ik met jullie steun dit kan gaan omkeren.
Fitnessverleden
Vanaf mijn 15de ongeveer aan het fitnessen paar keer per week, soms maanden aan een stuk zeer fanatiek, soms weken niet.(zie bovenstaand probleem
), ben nu achttien.
Mijn huidige stats
Ben 1,83m bij een gewicht van pak 'em beet 92kilogram
Het is niet allemaal volledig vet , heb wel spiermassa maar het is gewoonweg niet te zien. Helaas weet ik niet wat mijn vetpercentage is, maar aan de spiegel te zien --> Te hoog
Doelen:
Mijn doel is niet echt gewichts of vetpercentage gebonden . Maar ik wil gewoon meer massa kweken en vervolgens toch afvallen (Don Venuto Style). Hebben jullie hier goede ervaringen mee of moet ik echt de knoop doorhakken van Bulken of Cutten?
Trainingschema (uiteraard open voor veranderingen)
Borst(maandag):
Bench press
Incline bench press
Decline dumbbell press
Flys met touwtjes
Rug(dinsdag):
Pulldown
Prone rows
Bent over rows
Close grip rows
Schouders(Woensdag):
Lateral raises
Military barbell press
Schoulder dumbbell press
Bent over raises
Biceps(Vrijdag):
Dumbbell curls
Preacher Dumbbell Curls
Rope single arm curls
Preacher barbell curls
Triceps(Vrijdag):
Lateral Raises
Rope extensions
Single arm rope extensions
Skull crushers
Zoals jullie waarschijnlijk al is opgevallen;
HEEFT DIE JONGEN GEEN BENEN?!
Jawel hoor, ook dit heeft met een stukje zelfdiscipline te maken.
Wilde benen mooi op donderdag trainen maar had voor mezelf besloten dat ik dan beter een rustdag kon hebben(luiigheid?)
Ook dit wil ik graag veranderen maar weet totaal niet welke oefeningen en welke volgorde etc. omdat ik hier geen ervaring mee heb. Bij ons bij de sportschool hebben ze alleen een Smith voor te Squatten en Deadliften dus daar zal ik het wel mee moeten doen.
Ook wil ik flink gaan cardioeen maar dit doe ik meestal als ik daar zin in heb zodat ik ook geen verantwoording hoef af te leggen aan mezelf als ik het niet doe (Advies is welkom op welke dagen
)
Tot zover..
Mochten jullie meer informatie willen hebben; vraag maar raak!
Ik hoop dat mijn log extreem veel gevolgd gaat worden en dat ik (en andere luie collega's) er wijzer en ook breder door gaan worden.
PS; Voeding informatie volgt!
Naar een aantal maanden zeer fanatiek jullie forum te hebben doorgespit ben ik tot de conclusie gekomen dat ik zelf fanatiek moet gaan beginnen met trainen en de levensT daaromheen.
De reden dat ik dit log ga bij houden is om dat ik gewoon een stok achter de deur nodig heb en hoop dat op deze manier te bereiken.
Het grootste probleem bij mij is dat ik gewoon geen zelfdiscipline heb en daardoor ook helemaal niks bereik. Ik ben een held in het verzinnen van excuses om dingen maar niet te doen, en hoop dat ik met jullie steun dit kan gaan omkeren.
Fitnessverleden
Vanaf mijn 15de ongeveer aan het fitnessen paar keer per week, soms maanden aan een stuk zeer fanatiek, soms weken niet.(zie bovenstaand probleem
), ben nu achttien.Mijn huidige stats
Ben 1,83m bij een gewicht van pak 'em beet 92kilogram
Het is niet allemaal volledig vet , heb wel spiermassa maar het is gewoonweg niet te zien. Helaas weet ik niet wat mijn vetpercentage is, maar aan de spiegel te zien --> Te hoog
Doelen:
Mijn doel is niet echt gewichts of vetpercentage gebonden . Maar ik wil gewoon meer massa kweken en vervolgens toch afvallen (Don Venuto Style). Hebben jullie hier goede ervaringen mee of moet ik echt de knoop doorhakken van Bulken of Cutten?
Trainingschema (uiteraard open voor veranderingen)
Borst(maandag):
Bench press
Incline bench press
Decline dumbbell press
Flys met touwtjes
Rug(dinsdag):
Pulldown
Prone rows
Bent over rows
Close grip rows
Schouders(Woensdag):
Lateral raises
Military barbell press
Schoulder dumbbell press
Bent over raises
Biceps(Vrijdag):
Dumbbell curls
Preacher Dumbbell Curls
Rope single arm curls
Preacher barbell curls
Triceps(Vrijdag):
Lateral Raises
Rope extensions
Single arm rope extensions
Skull crushers
Zoals jullie waarschijnlijk al is opgevallen;
HEEFT DIE JONGEN GEEN BENEN?!
Jawel hoor, ook dit heeft met een stukje zelfdiscipline te maken.
Wilde benen mooi op donderdag trainen maar had voor mezelf besloten dat ik dan beter een rustdag kon hebben(luiigheid?)
Ook dit wil ik graag veranderen maar weet totaal niet welke oefeningen en welke volgorde etc. omdat ik hier geen ervaring mee heb. Bij ons bij de sportschool hebben ze alleen een Smith voor te Squatten en Deadliften dus daar zal ik het wel mee moeten doen.
Ook wil ik flink gaan cardioeen maar dit doe ik meestal als ik daar zin in heb zodat ik ook geen verantwoording hoef af te leggen aan mezelf als ik het niet doe (Advies is welkom op welke dagen
)Tot zover..
Mochten jullie meer informatie willen hebben; vraag maar raak!
Ik hoop dat mijn log extreem veel gevolgd gaat worden en dat ik (en andere luie collega's) er wijzer en ook breder door gaan worden.

PS; Voeding informatie volgt!
Laatst bewerkt:

Dus echt actueel is het niet meer.
. Het is erg gesteld haha