XXL Nutrition

Het grote 'weetjes'-topic!

Bezoekers in dit topic

Dat is oud nieuws, Corleoné.
 
Wist je dat: 9/11 een poging was om vals te spelen bij Jenga?
 
Wist je dat de man op de avatar van FlyingNederland genaamd August von Mackensen in vijf verschillende staatsvormen van Duitsland leefde?

Namelijk:

  1. Koninkrijk Pruisen
  2. Duitse Keizerrijk
  3. Duitse (Weimar) Republiek
  4. Groot Duitse Rijk
  5. Geallieerd bezet Duitsland

August Von Mackensen
10s6sk5.jpg


Overigens zou het dit zwarte uniform zijn geweest die Hugo Boss (!) de inspiratie gaf voor het zwarte SS en Panzerwaffe uniform.
 
Ik kies mijn avatars met grote zorg.
 
Ik pink even een traantje weg als je het niet erg vindt. Wat een prachtig portret.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 12:06 ----------

Wist je dat: Adolf Hitler de bedenker was van het idee 'positieve discriminatie' (1934/srs)?
 
Wist je dat de langste man ooit gemeten 2.72 was.

12.jpg


84470752_640.jpg







Dunste taille ter wereld.
 
wist je dat ik gister met I xyzyx I gechillt heb
 
Hebben jullie elkaar toen ''gerookt'' ?
 
De helm gedragen door de strijdkrachten van de Duitse Democratische Republiek werd ontworpen ten tijde van het Groot Duitse Rijk, Hitler vond deze echter te 'buitenlands'.

ibgz7c.jpg


***

De AK-47 (Kalasjnikov) is gebaseerd op het Duitse Sturmgewehr 44.

295s1zp.jpg


***

Mao Anying, één van de zonen van Mao Zedong, diende in het Russische leger tijdens wereldoorlog twee en liet later het leven in de Koreaanse oorlog

2prgv9h.jpg
 
Laatst bewerkt:
wist je dat ik moet kakken?

brb
 
'the police' is altijd meervoud
siobhan is een naam in het engels die helemaal anders wordt uitgesproken dan hij wordt geschreven
lieutenant is American english, in het British english is het 'leftenant'
een hooiwagen is in Am. english 'daddy longlegs'
een mannelijke vos is in het engels 'a dog' of 'a reynard' en een vrouwelijke 'a vixen'

Toen Freud door de Gestapo gedwongen werd om Wenen te verlaten, moest hij een document ondertekenen waarop stond dat de Gestapo hem goe behandeld had, hij schreef er toen bij: "Ik kan iedereen de Gestapo aanbevelen". :D

Boeddha is gestorven aan buikloop, had heel zijn leven last van een zwakke maag
 
Goed topic.
 
Wist je dat: als je naar Google gaat en zerg rush intypt dat Google...ehm probeer maar. ;)
 
Back
Naar boven