AndroidHealthClinic

Het grote 'weetjes'-topic!

Bezoekers in dit topic

Wist je dat: de sterkste vrouw op Aarde uit Nederland komt en ze meer squat dan jij?
 
Tsutomu Yamaguchi,

Toevallig van de week in een boek over gelezen :)

Ongelooflijk verhaal inderdaad; hij werd op relatief gezonde wijze 93 jaar oud, ondanks alle straling waaraan hij was blootgesteld.
 
Ongelooflijk verhaal inderdaad; hij werd op relatief gezonde wijze 93 jaar oud, ondanks alle straling waaraan hij was blootgesteld.

Ook ooit eens een interview gezien op tv van een Nederlander die krijgsgevangene was in een van die twee steden toen de bom viel en zijn verhaal vertelde. Zal nog wel ergens te vinden zijn op ze internetz. (En anders heeft een bepaalde WO2 fanaat op dit forum vast wel een link)
 
Wist je dat:

Cristiano Ronaldo vernoemd is zijn vaders favoriete acteur en president van de VS, Ronald Reagan
 
Wist je dat:

Cristiano Ronaldo vernoemd is zijn vaders favoriete acteur en president van de VS, Ronald Reagan

wist je dat ronaldo een keer gedoet had met een shemale? net niet cristiano ronaldo
 
Wist je dat de meeste 'lach-tapes' bij cheezy sitcoms zijn opgenomen in de jaren 60-70?
En dat een heleboel van die mensen intussen dus nu gestorven zijn? Dus bij iedere grap luister je nu naar dode nep-lachende mensen.
 
Ongelooflijk wat een domme mensen er hier op dit forum zitten :roflol:

Krijgen ze eindelijk de kans hun kennis tentoon te stellen, blijven ze allemaal weg. Hoe moet ik nu vanavond het feest opvrolijken met kei coole en interessante weetjes?!

Weetje: Op Venus duurt een dag langer dan een jaar. En door de tsunami van 2004 draait de aarde sneller dan ervoor!
 
Wist je dat de meeste 'lach-tapes' bij cheezy sitcoms zijn opgenomen in de jaren 60-70?
En dat een heleboel van die mensen intussen dus nu gestorven zijn? Dus bij iedere grap luister je nu naar dode nep-lachende mensen.

Waarschijnlijk lachten ze tijdens de opname wel echt. :)
Vraag me af of ze die bandjes tijdens de speeches op de begrafenissen ook gebruikt hebben :D
 
Wist je dat vitamine D perfect opgenomen kan worden zonder magnesium?

Bij de conversie van cholecalciferol naar het voorraad metaboliet calcidiol (25OH vit.D) en naar het biologisch actieve metaboliet calcitriol (1α,25OH2 Vit.D) is magnesium vereist. Preventief pareren dat dit hormoon afhankelijk van magnesium is om goed opgenomen te worden klinkt natuurlijk ook mooier dan te zeggen dat het een cellulaire deficientie van magnesium in de hand werkt. Een inventief fabeltje van de Vit.D uitbaters.
 
Het bekendste woord in de wereld is het woord 'coke' in de zin van cola.

---------- Post toegevoegd Mon 31 Dec 2012 om 15:23 ----------

Nog iets wat ik weet uit ervaring; een Duitse Herder is slimmer dan een mechelse herder. Als je net doet alsof je een balletje weggooit trapt een Duitse Herder hier maar 1x in, een Mechelse herder minstens 2-3 keer, soms nog vaker.
( hoe het zit met kruisingen tussen die 2 weet ik niet :D )
 

Nog iets wat ik weet uit ervaring; een Duitse Herder is slimmer dan een mechelse herder. Als je net doet alsof je een balletje weggooit trapt een Duitse Herder hier maar 1x in, een Mechelse herder minstens 2-3 keer, soms nog vaker.
( hoe het zit met kruisingen tussen die 2 weet ik niet :D )

Is niet per se slimmer, kan ook als naïever of speelser beschouwd worden. maar wel interessant :D
 
Is niet per se slimmer, kan ook als naïever of speelser beschouwd worden. maar wel interessant :D


Een Duitse herder leert ook sneller en heeft sneller trucjes door.
Ander voorbeeld; als je een balletje via achteren in een paardentrailer gooit gaat een Mechelaar tegen die achterkant aanspringen en proberen binnen te komen, een Duitse Herder springt 1x tegen de achterkant en loopt dan een rondje eromheen om te kijken of er geen deurtje aan de voorkant open staat.
Een Labrador gaat niet eens springen maar begint meteen met een rondje om de trailer.
 
Wist je dat in de topserie house M.D. het fenomeen 'roid rage' aanbod kwam?

Het werd vrij vertaald naar anabole psychose. Wat als je het mij vraagt staat voor mentale aandoening die leidt tot hypertrofie. Maar dat laatste is voor perceptie vatbaar.
 
Back
Naar boven