AndroidHealthClinic

Het Guildwars 2 topic

Wanneer komt ie uit?

Closed beta is net begonnen volgens mij, dus zal nog wel een aantal maandjes duren, ik gok op een late zomer release

• Topic Starter Topic Starter
True. Maar van wat ik er van heb gezien zijn ze al een heel end. Pvp zag er vet uit!

Kan niet wachten op dit spel. Ziet er zo vet uit, maar de release is waarschijnlijk 12 december 2012 had ik gisteren ergens gelezen.

Linkje?

is dit de nieuwe guildwarse? heb ooit nightfall gekocht maar vond er geen bal aan. weet niet of dit te vergelijken is

Ja. En ik haakte af op het movementsysteem van guildwars 1 maar dat is allemaal verbeterd. Volgens mij gaat ie errug vet worden.

Vet filmpje dit. Na de uitleg ook veel ingame footage.

http://www.youtube.com/watch?v=35BPhT-KI1E

movesystem zoals wow is de beste tot nu toe, heb vaak mmorpg zooi met een k*t loopje + zonder springen is het k*t ^^
verder ziet het er wel gaaf uit. lang geen mmorpg gespeeld sinds ik ben gestopt met wow omdat niks eraan kan tippen ofja qua graphics is het niet moeilijk maar de fun mis ik wel dus lijkt me wel vet als dit beetje goed spel word

Movementsysteem is hetzelfde en je kan over obstakels en shit heen springen. Zonder springen is idd k*t, speelde een healer en altijd springen voor t leven :P Volgens mij gaat GW2 heel vet worden, geen subscriptions is ook wel fijn.

Heel vet youtube kanaal gevonden met classreviews en alles: getbonkd En dan zie je aan de plaatjes meteen wat voor vid het is, echt tegek.

http://www.youtube.com/watch?v=Mgz4wa9VN6k

ncie movie, lijkt me zekr vet spelletje ;)

weet iemand release date? zag net bij game mania dat je um al kon pre ordere dus lijkt me niet al te lang meer te duren. kan alleen op google niks vinde behalve ergens in 2012. iemand die al een maand ofzo weet? dacht ergens in maart/april maar niet zeker

weet iemand release date? zag net bij game mania dat je um al kon pre ordere dus lijkt me niet al te lang meer te duren. kan alleen op google niks vinde behalve ergens in 2012. iemand die al een maand ofzo weet? dacht ergens in maart/april maar niet zeker

Eind van dit jaar wss.

Beta is in April

Maart april starten bèta-weekenden. Zal daarna niet heel lang meer duren denk ik :)

oke tnx, dam vind eigelijk nog lang dure xD

WoW rip-off =)

Dat klopt, vandaar de smiley.
Ik heb er is achter gezeten en vond het verdacht veel op WoW lijken, zal wel Guild Wars 1 zijn dan.

No offence maar je doet nu wel hele willekeurige uitspraken. GW2 is vernieuwend op zoveel vlakken.

Terug
Naar boven