Fitness Seller

Het Guildwars 2 topic

Ik speel ook gw2 sinds het begin, bij lv 37 syl thief gestopt. Nu begin ik met een warrior asura, 1h per week max, atm weinig tijd om te gamen. Ik zit in de server Ring of Fire redelijk drukke server in town, maar de game is te groot om overal buiten town ook drukte te hebben, kom niet vaak mensen buiten de towns tegen. Vind het soms een beetje langdradig en met crafting etc veel om te leren heb me in al die specializing things nog niet verdiept

wordt dit eigenlijk nog gespeeld?

Na lange tijd niet te hebben gespeeld terug begonnen met een kameraad van me. Ook al ben ik mmo's wel wat gewoon het is toch terug even wennen. Iemand hier die meer weet over de kostprijs van de expansion?

Ook al iemand gems gekocht met geld? Even aan het kijken of dat het waard is..

Na lange tijd niet te hebben gespeeld terug begonnen met een kameraad van me. Ook al ben ik mmo's wel wat gewoon het is toch terug even wennen. Iemand hier die meer weet over de kostprijs van de expansion?

Ook al iemand gems gekocht met geld? Even aan het kijken of dat het waard is..

Speel het al een tijd niet meer. Wat gelezen over de nieuwe expansion, maar overtuigd me niet om nu weer te beginnen.

Had dit gepre-ordered. Binnen 12 dagen op level 80 met warrior en 2 op level 40. Daarna nooit meer aangeraakt :')

Terug
Naar boven