MuscleMeat

Het Guildwars 2 topic

had ergens een wow vs gw2 gezien. wow word in zowat alles zwaar overclast. naar de mening van de maker van het filmpje dan. maar evegoed lijkt het me stuk beter dan wow

Bedoel ook meer te zeggen dat veel MMO's na WoW er gewoon veel van hebben afgekeken. Vandaar rip-off. Zal vast een hoop nieuw (en beter) spul inzitten.

• Topic Starter Topic Starter
Geef eens voorbeelden dan?

op zijn beurt heeft wow dan weer alles afgekeken van voorgangers:) so be it. Zolang we maar een vette game krijgen !!

Ik heb een lange tijd GW1 gespeeld en paar maandjes WoW, zelfs die 2 spellen kan je niet met elkaar vergelijken.

Als je je wat meer verdiept in wat er met GW2 allemaal mogelijk is, is dat heel anders dan WoW. Heb alles gevolgd tot een aantal maanden geleden want het duurt me allemaal te lang en ben helemaal niet meer zo in to het gamen :)

Yes, heb me gister ingeschreven. Nou duimen :) Er zijn nu trouwens echt supervette gameplay filmpjes uit van de afgelopen bèta! Deze bèta komt lekker snel achter de vorige aan, GW2 komt dichterbij jongens :D

Bedoel ook meer te zeggen dat veel MMO's na WoW er gewoon veel van hebben afgekeken. Vandaar rip-off. Zal vast een hoop nieuw (en beter) spul inzitten.

Dan is alles van mekaar een rip-off. Beetje altijd-raak-schieten-comment imho.

Dikke bump :D
Ik heb dit weekend eindelijk de Beta kunnen spelen, echt een tof spel!
zeker dat World vs World is mooi :)

Heb de bèta ook gespeeld, fokking vet :D Ongeveer alles geprobeerd op mn elementalist, alleen in crafting niet zo ver gekomen. Ook nog wvw aangestuurd op t eind en ascalonian catacombs een stuk gedaan :cool:

hoe krijg je een beta key dan :O?

WoW boven alles! :cool:

:trollface:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik hoop dat je weet dat WoW ook vrijwel alles heeft afgekeken... Want dat is zo'n beetje de wow-fanboy faux pas, denken dat wow "vernieuwend" was.

Ze hebben het beste van de andere mmorpgers genomen en samengestoken, en dan vooral naar hun clients geluisterd ipv hun eigen zin doen alla everquest.

Het ergste aan de gemiddelde mmorpg tegenwoordig is dat ze bijna niet durven vernieuwen. Mmorpgs zijn al 5 jaar vrijwel hetzelfde.

Ik heb hoge verwachtingen van gw2 omdat het niet claimt zoals wow te zijn, al deed sw tor hetzelfde and we all see how that turned out.

Ziet er vet uit. Maar heb geen zin om weer een hoop tijd te verspillen aan mmorpg f**gots en de hele trieste community die erom heen ontstaat

Ga em wss halen.

Pvp all the way, pve vind ik eentonig en is alleen goed voor items en exp.

Kvind mesmer wel lache, meeste noobs weet niet wat ze overkomt als ze bij elke skill die ze usen 500dmg krijgen :D

Ga em wss halen.

Pvp all the way, pve vind ik eentonig en is alleen goed voor items en exp.

Ik weet niet of je PvE hebt gedaan in de bèta maar ik vond het alles behalve eentonig. Zeker in de dungeons weet je niet wat je overkomt en de "bosses" in PvE zijn gaaf. En waar heb je xp voor nodig in deze game? Hooguit om tot level 30 te komen voor je elite in WvW of om meer traits te hebben. Je kan prima levelen in WvW, zeker als je lekker op dreef bent met cappen.

Ik weet niet of je PvE hebt gedaan in de bèta maar ik vond het alles behalve eentonig. Zeker in de dungeons weet je niet wat je overkomt en de "bosses" in PvE zijn gaaf. En waar heb je xp voor nodig in deze game? Hooguit om tot level 30 te komen voor je elite in WvW of om meer traits te hebben. Je kan prima levelen in WvW, zeker als je lekker op dreef bent met cappen.

Ok, zo heb ik het altijd ervaren bij mmo's. Hopelijk is GW2 dan een uitzondering. Pve gameplay ziet er vet uit.

Is release date al bekend?

Terug
Naar boven