jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vrij geweldadig idd.... hopelijk vatten ze dat smerig tuig
waarom komt dit nu pas eigenlijk in het nieuws, 4 maand na datum?

Schokkende beelden, dit soort lui moet je kosten wat het kost zien te vinden en publiekelijk aan de schandpaal nagelen.
Daar ben ik het niet mee eens, ik vind niet dat je over iemands leven mag bepalen. Want dan verlaag je je tot hun eigen niveau, ik zeg gewoon een goede levenslange tbs behandelijk met dwangverpleging.
Dat is wel erg middeleeuws.oppakken en vogelvrij verklaren. Die bulgaar zal vast nog wel wat vrienden en familie hebben.
Nou niet alle Afrikanen over een kam scheren.
Dit heeft niets met cultuur te maken, maar met de zieke geest van deze jongens.Kijk, dat zijn nou de cultuurverrijkers die ieder Europees land zo hard nodig heeft. :')
Hebben die noord- Afrikaanse bendeleden vaak geen verleden als kindsoldaat? Daders zouden van Rwanda zijn.
Zou goed kunnen, hier laten ze werkelijk alles binnen, tot het grootste tuig van de wereld. Maar wat porterhouse zegt klopt ook.Hebben die Afrikaanse bendeleden vaak geen verleden als kindsoldaat? Daders zouden van Rwanda zijn.