AndroidHealthClinic

Het is weer raak in België...

Daar ben ik het niet mee eens, ik vind niet dat je over iemands leven mag bepalen. Want dan verlaag je je tot hun eigen niveau, ik zeg gewoon een goede levenslange tbs behandelijk met dwangverpleging.

Ja een beetje op belastingcenten die gasten onderhouden. Gewoon neerknallen die gasten! hebben geen positieve bijdragen op de samenleving.. zonde van de zuurstof

Ivm vluchtgevaarlijkheid van de daders? Het overheidsapparaat werkt niet altijd op volle snelheid he ;)

wel, daar dacht ik ook aan, maar bij de moord op Joe Van Holsbeeck in 2006 in station Brussel-Centraal gaf de politie de videobeelden van de daders al na 9 dagen vrij, toch vreemd voor een gelijkaardig incident....

Het blijven mensen, en geen dieren.:o

Dieren zijn minder waard dan mensen? grapje zeker.
Er zijn al teveel mensen op deze aarde we zijn het enige DIERLIJKE ras dat de aarde overconsumeerd.
Doe maar eens wat onderzoek hiernaar dan maak je niet meer van die kansloze uitspraken :)

Zou goed kunnen, hier laten ze werkelijk alles binnen, tot het grootste tuig van de wereld. Maar wat porterhouse zegt klopt ook.

Over het ontstaan van die Afrikaanse bendes in de jaren '90, weet niet of dit nu nog geldt.

,,De meeste van die jongens kwamen uit Congo, Rwanda of Burundi, het gebied rond de Grote Meren. Ze waren hier zonder ouders aangekomen. Hun tantes of nonkels die al in Brussel woonden, hadden geen enkele greep op hen. Ze hadden in Afrika de gruwelijkste dingen meegemaakt. Sommigen waren op de vlucht moeten slaan voor de legers met kindsoldaten, anderen waren zélf kindsoldaat geweest. Meedogenloos, zo kan ik hen het best omschrijven. Ze verveelden zich maar in Brussel, vergeleken met wat ze in Afrika dag in dag uit meemaakten, zo lijkt het. Ze konden en wilden zich niet aanpassen aan het leven hier en deden wat ze altijd hadden gedaan: vechten.''

Dieren zijn minder waard dan mensen? grapje zeker.
Er zijn al teveel mensen op deze aarde we zijn het enige DIERLIJKE ras dat de aarde overconsumeerd.
Doe maar eens wat onderzoek hiernaar dan maak je niet meer van die kansloze uitspraken :)
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: Ja.

BRUSSEL - De Belgische politie heeft een video vrijgegeven van een extreem geval van agressie in de Brusselse metro, station Naamsepoort. De politie is op zoek naar getuigen. De schokkende beelden - NIET voor gevoelige lezers! - circuleren op het internet.
Op nieuwjaarsnacht werd een 22-jarige Bulgaarse student, die stage liep bij het Europees parlement, zonder enige aanleiding aangevallen door een groepje allochtone jongeren. Het slachtoffer wordt afgeranseld en uiteindelijk van de eerste verdieping op de sporen van de metro geworpen. Dat toont het filmpje ook: de beelden zijn niet geschikt voor gevoelige mensen! Passanten hijsen de student weer op het perron.

De beelden werden gemaakt door veiligheidscamera's. We zien het vergeefse verweer van de jongen, die kansloos was tegen de overmacht van zijn aanvallers. Hij overleeft wonderwel de angstaanjagende agressie, maar brak wel zijn nekwervels.

"Dat we drie maanden na de feiten nog een oproep naar getuigen doen, wijst erop hoe uitzonderlijk dit soort agressie is", zegt de woordvoerster van de federale politie, Tine Hollevoet.

Gewoon een onschuldige brave student dus, zware straf voor die klootzakken. Liefst het land uit en berechting + celstraf in land van herkomst.

In Amerika krijg je 3 soorten spuiten en zijn ze van je af.

Als het een autochtoon was geweest, hadden we nu al 3 marsen gehad tegen zinloos geweld.

spijtig dat een kleine minderheid het weer moet verpesten voor de hele groep :(

kan aan my liggen...maar in t begin van t filmpje zie je ook nog andere mensen vanuit de linkereboven hoek komen.....niemand de man willen/durven helpen?

spijtig dat een kleine minderheid het weer moet verpesten voor de hele groep :(

Het is me tegenwoordig iets te vaak raak met die gasten om het nog een kleine minderheid te noemen. Minderheid waarschijnlijk wel maar het is onderhand echt geen klein meer.

burgerwacht invoeren met dubbel loops shotgun om dit soort tuig genadeloos af te raggen

vogelvrij straf zouden ze echt moeten invoeren.

Echt te ****ing ernstig... Wat de hel gaat er in die gasten om, om zoiets te doen. Hoe de **** ontspoor je zo :S
Brussel lijkt de laatste tijd, volgens de media, wel echt in een slagveld te veranderen. En dan gek vinden dat de gemiddelde mens een hekel aan 'je soort' heeft. Dat werk je toch zelf in de hand zo :S

Gewoon een onschuldige brave student dus, zware straf voor die klootzakken. Liefst het land uit en berechting + celstraf in land van herkomst.
Dat klinkt wel leuk, maar dat land van herkomst is gewoon Belgie.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven