onderhandelen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 24
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Leuk ding lijkt me dat wel inderdaad, alleen dat ding kost op marktplaats al minimaal 1500 euro (!!!) dat gaat me te ver, als beginner.
Hmm, idd, dacht niet dat het zo duur zou zijn. De Fantom G6 of 7 van Roland lijkt me ook leuk maar wss ook niet goedkoop. Als ik moest kiezen zou ik toch gaan voor diegene met het meest aantal toetsen. 49 toetsen vind ik toch wel erg weinig, 61 is al ruimer. Die SH 201 lijkt mss aantrekkelijker maar die Juno is imo iets degelijker.

, dat mondstuk is er echt wel te veel aan 
Weet je eigenlijk het verschil tussen analoog en digitaal? Uren geklooi is voor onwetende, dan ben je, op goed geluk iets aan het doen idd, uren aan t klooien.probeer een digitale piano te kopen met aanslaggevoeligheid als je piano wil spelen.
Waarom zou je een synth kopen, en dan uren klooien voor een sound... dat je eigenlijk niet wil.

Hebben we 200km's voor gereden, maar heel blij mee!

Weet je eigenlijk het verschil tussen analoog en digitaal? Uren geklooi is voor onwetende, dan ben je, op goed geluk iets aan het doen idd, uren aan t klooien.
Als je de basis niet begrijpt heb je een groot probleem.
Persoonlijk zou ik nooit voor digitaal gaan, als je dan toch geld over de balk wilt smijten....pm mij maar geef ik je wel goeie analoog piano sample's cd's, een soft sampler,incl. instructies hoe te bedienen. ben je voor 100 euro klaar rest van bedrag mag je op mijn rek storten.
Dat is waar t uiteindelijk om gaat, dat je er blij mee bent.![]()
Wat is het verschil dan? Dacht dat die synthesizer van tegenwoordig allemaal aanslaggevoelig waren..