MuscleMeat

Het live de K1 finale kijken topic!

thnx pat..zo te zien doet ie het gelijk..nu even kijken ...vanavond de rest want moet zo schouders trainen:)

zie nog steeds allerlei voorstukjeso overigens die ik al ken

Laatst bewerkt:
Allemaal veel kijkplezier, yes ik ben er ook.

@ patmuscle THANX!

yo boys je kan beter hier kijken die sopcast loopt een minuut achter tog klote

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:40 ----------

beeld is iets beter als op sopcast

ben die al aan het kijken.. mijn pc geluid kapoet...zie nu zimmer - teixera ..is die reservepartij van zimmerman dus een soort intro/voorafje of is dat nou een herhaling?
moet zo gaan trainen..wil overeem nog aan het werk zien

ben die al aan het kijken.. mijn pc geluid kapoet...zie nu zimmer - teixera ..is die reservepartij van zimmerman dus een soort intro/voorafje of is dat nou een herhaling?
nee is geen herhaling is gewoon de reserve partij en is dus live , overeem komt pas op het einde , kan je niet rond 3 uur ofzo traine lijkt me beter kan je alles live volgen

Overeem duurt nog wel even
Ja Zimmerman vs Teixeira is reserve gevecht, hierna komt Aerts vs mighty mo

Wat nou trainen je traint nu toch je oogspieren met kijken, gewoon blijven kijken en strakjes trainen.

Laatst bewerkt:
Aerts wil ik ff zien

trainingsmaat laat het denk ik afweten..wordt dus nog even kijken dan. kan er mooi nog een 2 de maaltijd in het voor het trainen= extra kracht:)
die teizera he...ik gub hem wel wat..maar er zit ook echt totaal geen agressie in eej..meestal boring..je ziet nooit echt wat je bij de andere vechters wel ziet

Zimmerman aan de dbol?

waarom hebben die vrienden van teixera van die anaalverneder-handschoentjes aan

trainingsmaat laat het denk ik afweten..wordt dus nog even kijken dan. kan er mooi nog een 2 de maaltijd in het voor het trainen= extra kracht:)
die teizera he...ik gub hem wel wat..maar er zit ook echt totaal geen agressie in eej..meestal boring..je ziet nooit echt wat je bij de andere vechters wel ziet

Pas op heh geen spoilers, moet je naar discussie topic.;)

Momenteel bekijken: 15 gebruiker(s) (7 leden en 8 gasten)dit topic mack10, Binnu, damocell, Eznir, LennyMclean, patmuscle, Tommyboy

Druk hier

Ac/dc yeaaaaah baby~!!!!!!!!

Linkjes doen het niet op mn pc uit het stenen tijdperk, jammer :mad:

sopcast sancaatje

---------- Toegevoegd om 10:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

of die link van killingmen boven je openen in internet explorer , firefox doet die niet

Yes, die van the rock doet het, thanks mate, go Peter :D

Terug
Naar boven