AndroidHealthClinic

Het nieuwe show je wallpaper topic

Bij mij blijft die weg???
Ik heb die op linkerkant gezet en dan 'verbergen'. Nu verschijnt die pas als ik met de muis naar de linkerkant vn men monitor ga.
ja snap ik maar ik wil dus dat die altijd gewoon blijft en niet op voorgrond verschijnt, als je dat kan mag je terugkomen

dank je
no hate brah :D

• Topic Starter Topic Starter
erg lauw man

upload die achtergrond aub

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

alleen wel jammer dat die rocketdoc altijd op voorgrond verschijnt dus als ik firefox open dan zie ik die rocketdoc ook wel irritant

Klopt doet die bij mij ook, vind het zelf niet heel irritant maat het had idd beter geweest als die gewoon op je bureaublad bleef staan.
Ik ga nog verder zoeken, als ik wat vind laat ik 't wel weten.

Die achtergrond ga ik ff zoeken, hij staat op me laptop. Maar het bestand is te groot dus moet ik aantal kb veranderen, meestal word die er dan niet mooier op.

linkje daarvan?

Ik heb ook rockedock, idd best irritant dat die niet op de achtergrond blijft. Ik ga eens ff zoeken of dat anders kan :)

Mocht je wat gevonden hebben gozer, laat 't dan weten!

2hnqe4w.jpg

:p

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heb ook maar dat programma gedownload, even testen

Al enkele maanden ziet mijn bureaublad er zo uit

2eusi14.png

Die zijn netjes, kunnen jullie ze oploaden?

inderdaad, kheb die net ook gedownload en vind het wel een grote nadeel. mIsschien toch maar verwijderen:(

erg lauw man

upload die achtergrond aub

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

alleen wel jammer dat die rocketdoc altijd op voorgrond verschijnt dus als ik firefox open dan zie ik die rocketdoc ook wel irritant

Bij mij blijft die nu op me bureaublad staan, terwijl ik er niks aan veranderd heb.??? Behalve dat ik wat icoontjes verschoven heb..?

De FCT.. :heart:

bf1js0.jpg

Laatst bewerkt:
Voor rocketdock. Instellingen -> Positie -> Positionering -> normaal.

Dat zou het moeten doen

Nice Desk patmuscle! Hoewel ik die rocketdock wel heeel erg veel op het menuutje van een mac vind lijken.

Heb het nu ook even gedowned. Ff testen :D

ja eerste post, don't bother, ok?

hier ist ie
[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven