Fitness Seller

Het Officiele Koningslied

Waarom zitten Bokoesam en Priester er niet in? Zijn dat geen Nederlanders dan :(

Epic.

Dat lied gaat gewoon echt niet meer door.

Ik hoop het eigenlijk wel. Hoe epic gaat het worden als dit lied dadelijk loeihard over de speakers gaat tijdens Koninginnedag? Dat wordt een fluitconcert niet te zuinig :roflol:

Snap niet waarom iedereen gaat lopen bishennn.

Er nemen tenminste mensen de moeten om een liedje te zingen.

Srs.

Semi srs.

jk

'hou je veilig'

pls stay safe

Ik ga geeneens luisteren ;) b

Epic.

Dat lied gaat gewoon echt niet meer door.

Ik hoop het eigenlijk wel. Hoe epic gaat het worden als dit lied dadelijk loeihard over de speakers gaat tijdens Koninginnedag? Dat wordt een fluitconcert niet te zuinig :roflol:

Hahaha dat zou zo legendarisch zijn, een striemend fluitconcert voor de ogen van WA

wat een aanfluiting zeg :roflol: k*ttekst met spelfouten, gejatte melodie, gare bn'ers, enz. enz. hou het maar gewoon bij het wilhelmus

https://www.youtube.com/watch?v=MEUKyKb4g6k

Die figuren die meedoen ook, alles wat fout is aan Nederlandse muziek is verzameld in dit nummer. Van schele Trijntje tot maffia vriendje Bange Frans. Van vrouwenmepper Syb van der Ploeg tot zingende frikandel Frans Duits. Van proletenkinderen Hazes tot troetel Marokkaan Ali B(agger).

Ik kom niet snel met doodsverwensingen maar serieus, sterf!

Gewoon teruggetrokken AHAHAHAHA wat een kansloze amateur ook die Ewbank met z'n arrogante waffel

wel triest die berichten die hij beschrijft op zijn facebook pagina

'Ga je begraven in schaamte, de hoogste boom is nog te goed voor je, je moet mild worden gestenigd en je verdient de brandstapel voor het schrijven van het slechtste nummer ooit en het land internationaal voor schut te hebben gezet'

diep triest als je zulke reacties geeft.

Whaha. Ja maar komop in wat waan wereld leef jij met je clubje bn'ers als je daadwerkelijk denkt dat dit een goed eindproduct is :roflol:.

Dit voelt als het resultaat van een mbo schoolproject.

Terug
Naar boven