- Waardering
- 2.658
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wel triest die berichten die hij beschrijft op zijn facebook pagina
diep triest als je zulke reacties geeft.
Triest ja, want er zitten ook hier weer spel-en stijlfouten in.
'Ga je begraven in schaamte, de hoogste boom is nog te goed voor je, je moet mild worden gestenigd en je verdient de brandstapel voor het schrijven van het slechtste nummer ooit en het land internationaal voor schut te hebben gezet'
- je kunt je in schaamte niet begraven.
- mild stenigen kan niet.
- 3 keer een komma, gevolgd door twee keer 'en' getuigt van inconsistentie en opsommingsdrang
- een land kun je niet internationaal voor schut zetten.
Ik verdenk Ewbank ervan deze hatelijke reactie zelf te hebben geschreven.
Tranentrekkend dit zeker maar wat vindt je hiervan dan?
Dit is helemaal de schaamte voorbij gvd.
http://www.youtube.com/watch?v=jiMohgW6Gig&feature=youtu.be
Ik ga denk ik m'n amerikaanse paspoort maar eens opsnorren en m'n nederlandse verbranden.
Je kan zeggen wat je wilt maar dit is nog wel een nummer wat een plein vol bezopen mensen in de volle zon mee kan zingen. Meer hoef het ook niet te zijn.

Die figuren die meedoen ook, alles wat fout is aan Nederlandse muziek is verzameld in dit nummer. Van schele Trijntje tot maffia vriendje Bange Frans. Van vrouwenmepper Syb van der Ploeg tot zingende frikandel Frans Duits. Van proletenkinderen Hazes tot troetel Marokkaan Ali B(agger).
Ik kom niet snel met doodsverwensingen maar serieus, sterf!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Daar sta je dan
Voor lul!!!![]()

Waarom was het nummer volgens de critici nu zo slecht? Heeft iemand een inhoudelijk reactie gegeven op het nummer?
Wist verder ook niet dat Nederland en met name dbb zo 'in' waren met het koningshuis. Dat ze zich persoonlijk geroepen voelen de kwaliteit van het nummer te moeten bewaken omdat het waarschijnlijk niet koning Willem waardig is.
Ik persoonlijk vind het nummer ook niks maar wel koning Willem waardig. Van mij hoeft er niet nog meer geld uitgegeven te worden om een 'beter' lied te maken, goed zat zou ik zeggen!
Ik kijk al uit naar de reactie van mathijs van nieuwkerk, die er imo toch ook wel tot zijn oksels inzat.