- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lauw zei:euhm, ik kan me herrineren dat hij in 2vandaag nog harde taal sprak over aanpassen of anders wegwezen. Dat bleek in de praktijk dus iets anders uit te pakken!?![]()

het beleid moet dus op de schopMrJ zei:Fouten maken is wat anders dan aan de lopende band pure incompetentie tonen kerel.![]()

ook hier weer, lees de kranten er eens goed op na.Yzord zei:Idd, Cohen is de grootste knuffelhoer die er maar bestaat. Fout figuurtje vind ik dat, temeer omdat hij letterlijk Verdonk weigerde op de "stille tocht" van van Gogh. Verdonk had er schijt an en verscheen gewoon op het podium op aanraden van de moeder van van Gogh.
boogie zei:het beleid moet dus op de schop
Nou; ik ben benieuwd wat je gaat ondernemen Jeroen, ik wacht geduldig af![]()

.Heeft geen nut zo'n exchange. Aangezien de politieagent die op stage in LA is geweest weer net zo hard terugvalt in de regeltjes van NL. Mag hij misschien wel weten hoe hij hard op moet treden, maar moet hij alsnog de formuliertjes invullenJinsu zei:Mja, maar dat probleem ligt niet bij meneer de agent. Wat mag de politie hedendaags nog, niks. Als zij/hij de flap van haar/zijn holster lostrekt moet meneer de agent al een x-aantal formulieren invullen, waarom, hoezo etc... Dat is toch te zat voor woorden. Misschien wordt het eens tijd voor een exchange-programma met een destrict uit LA, dan zijn al die wannabe-gangsters meteen van de straat.

Yzord zei:Heeft geen nut zo'n exchange. Aangezien de politieagent die op stage in LA is geweest weer net zo hard terugvalt in de regeltjes van NL. Mag hij misschien wel weten hoe hij hard op moet treden, maar moet hij alsnog de formuliertjes invullen![]()
. Moeten het ook spannend houden voor dat tuig hier in Nederland.Jinsu zei:Mja, maar dat probleem ligt niet bij meneer de agent.
nee tuurlijk niet, maar dat ambetante sfeertje van alles maar afzeiken dat komt me de strot uit. Vandaar ook dat ik zei dat ik het niet specifiek over het OM had, al wordt het natuurlijk ook weer flink overdreven.MrJ zei:Waarom zou ik meteen iets moeten ondernemen tegen een ministerie?
Ik mag er toch wel tegenaan schoppen als ze van mijn belastingcenten er een pure puinhoop van maken?
Nogmaals, beetje rare dooddoener. Je mag pas kritiek op de politiek hebben als je er zelf ook in gaat om die misstanden aan te pakken?![]()
boogie zei:nee tuurlijk niet, maar dat ambetante sfeertje van alles maar afzeiken dat komt me de strot uit. Vandaar ook dat ik zei dat ik het niet specifiek over het OM had, al wordt het natuurlijk ook weer flink overdreven.

een voorbeeldje uit deze thread:MrJ zei:Maar goed, dit topic gaat dus over een falend OM, niet over 'ontevreden burgers die teveel zeiken'.
Maar goed, vertel mij dan eens, wat wordt er precies overdreven dan nu?
builderB zei:OMG... OMFG.... Stelletje gore kloothommels. Witte boorde criminaliteit. Nederland wordt onderhand grondig kapotgemaakt door een stel incompetente drollen in Den Haag...
boogie zei:een voorbeeldje uit deze thread:
en voor de rest proef ik dat in vele posts, is het niet in deze thread dan wel in 1000-en vorige threads.
Het is een soort hysterie waarmee onze Pim ook politiek Nederland in zn greep kreeg. Alsof morgen de wereld zal instorten en alsof elke politicus in Den Haag een hondenlul is. Overdreven stemmingmakerij imo.