MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Zou na de islam het communisme de grootste massamoordenaar zijn?

Misschien wel de grootste als je China en Soviet-Unie bij elkaar optelt.

Die Harry Mulisch is ook een idioot trouwens.

Misschien wel de grootste als je China en Soviet-Unie bij elkaar optelt.

Die Harry Mulisch is ook een idioot trouwens.

het communisme staat nog wel op 1 ,met dank aan Stalin,

maar ze worden binnenkort ingehaald door de islam

maar die worden daarna weer met grote voorsprong verslagen door de boze witte man

tsja, wij blijken dan weer zoals gewoonlijk een superieur ras te zijn,

als we maar boos genoeg zijn :roflol:

• Like
Waarderingen: vntl
Gelukkig zijn de meesten zo;

Zakenvrouw? Ik zie allemaal mensen in loondienst.

Ze klagen in ieder geval niet zoals de minderheid die de eigen identiteit ophangen aan deze klaagcultuur.

Kijkcijfers Sinterklaas Journaal (NPO3)
woensdag 9 november: 1.075.000 (eerste aflevering)
donderdag 10 november: 1.131.000 (tweede aflevering)
vrijdag 11 november: 846.000 (St. Maarten)
zaterdag 12 november: 1.034.000 (Dag van Intocht Sinterklaas)
zondag 13 november: 569.000 (Max Verstappen Brazilië)
maandag 14 november: 860.000
dinsdag 15 november: 690.000
woensdag 16 november: 870.000
donderdag 17 november: 786.000
vrijdag 18 november: 618.000
zaterdag 19 november: 550.000
zondag 20 november: 600.000
maandag 21 november: 600.000
dinsdag 22 november: 526.000
woensdag 23 november: 584.000
donderdag 24 november: 672.000
vrijdag 25 november: 579.000
zaterdag 26 november: 513.000
zondag 27 november:
maandag 28 november:
dinsdag 29 november:
woensdag 30 november:
donderdag 1 december:
vrijdag 2 december:
zaterdag 3 december:
zondag 4 december:
maandag 5 december:

Wat zegt dat nou? Waar zijn de cijfers van vorige jaren? Ik vond terug dat er in 2014 880.000 kijkers naar het eerste sinterklaasjournaal keken en in 2015 969.000. Helaas is de rest niet terug te vinden op internet maar wie zegt dat vorige jaren niet eenzelfde dalende trend is aan te geven?

Ontzettend gekunsteld trouwens al die kleurenpieten.

Vanaf 08.30 "hoe zou jij het fijn vinden Wilfred":windup:

In Duitsland zijn twee jonge meisjes door de plaatselijke autoriteiten naar een pleeggezin gebracht, toen bleek dat zij aan volwassen mannen uitgehuwelijkt waren. Dit was tegen het zere been van sommige asielactivisten, die vinden dat hun ‘tradities moeten worden gerespecteerd’.

In veel gevallen gaat het om meisjes die in islamitische landen zijn uitgehuwelijkt door hun familie. Veel plaatselijke imams moeten van die nonsens gelukkig niets weten. “Moslims leven volgens de islam, maar moeten ook de Duitse wet respecteren.” Ook vluchtelingencoördinator Teresa Degelmann heeft de kindhuwelijken veroordeeld. Volgens haar moet er echter wel rekening worden gehouden met de situatie van de twee minderjarige migranten. “Gezien het feit dat deze personen zijn getrouwd in de cultuur van hun thuislanden, moeten we de situatie accepteren zoals die is.” Sinds de migratiecrisis zijn naar schatting zeker 1.500 kindbruiden naar Duitsland gekomen, weet [Link niet meer beschikbaar].

Nou DENK, kom er maar in!

Vanaf 08.30 "hoe zou jij het fijn vinden Wilfred":windup:

Man man, waarom blijf ik dit toch kijken? Blaartrekkend irritant wijf die Sylvana. Ook nu weer tegen Genee "jij als witte man". Oh en dat is geen bijtend racistische opmerking, Sylvana? Het blijft pijnlijk duidelijk dat volgens haar alleen de blanken racisten kunnen zijn. Daarnaast snap ik sowieso niet dat niemand eens door haar bubbeltje heenprikt. Ze heeft namelijk alleen maar die verongelijkte woede en totaal geen inhoud. Als Wilfred Genee nou eens had durven doorprikken dan had ie haar volledig gefileerd volgens mij.

Het feit dat ze totaal niet aan zelfreflectie lijkt te doen door blijk te geven van enig nadenken over de manier waarop je wellicht een grotere groep kan bereiken door net de ruwe kanten wat af te slijpen zegt mij genoeg.

Laatst bewerkt:
De Balie. Opgericht door Rottenberg. Nuff said.

Wilfred doet het best aardig hier. Dat pedants, doorvragende toontje van normaal bij zijn interviews blijft wel op de achtergrond. Het niet aankijken van je gesprekspartner heeft ze wel goed geleerd bij DENK al.

Goed zo, Mart.

Terug
Naar boven