Fitness Seller

Sticky Het Pauper Topic

Senior adviseur van de Marokkaanse koning is een Jood.

André Azoulay - Wikipedia

Als hun koning hoort hoe ze over Joden denken dan zijn ze nog niet jarig, lijkt mij.

Verborgen verleden gezien @Gowdy die Jeroen kreeg een hard plassertje toen hij hoorde familie te zijn

Nee, wat was er dan?

Jeroen Krabbe bleek familie van die senior adviseur, ging er ook heen om kennis te maken.

Nee, toevallig. :) fkes kieke

Brabantse politieagent is vooroordelen zat, schrijft van zich af op Facebook, gaat viraal
'Ik ben een racist, nu gaat Typhoon me leren dat ik alleen blanke ouderen in kleine auto's moet aanhouden'

“Ik ben kennelijk racistisch en schep er een waar genoegen in zo veel mogelijk gekleurde mensen te sarren. Etnisch profileren is mijn hobby want als ik een licht getinte snotneus met bontkraagje in een auto van een halve ton zie rijden vraag ik me af hoe hij aan die auto komt. Ik overweeg dan de mogelijkheid dat er iets niet klopt maar dat zijn verkeerde conclusies die in mijn beroeps gedeformeerde hersens worden gevormd. Maak ik de domme fout een donkere man staande te houden die BN ‘er blijkt te zijn is dat dagenlang onderwerp van gesprek in talkshows waar de gekleurde BN’er uitgebreid de gelegenheid krijgt te vertellen over het hem aangedane onrecht. Daarom moet ik binnenkort naar een cursus waar typhoon me gaat leren dat het handiger is om alleen nog blanke ouderen in kleine auto’s te controleren.”

Gezien idd. Goed stuk wel.

Fris geluid

Ik beken, Bridezillas is mijn favoriete programma. :(

Dat die cartman nog niet banned is van yt. Die gaat echt full r*tard bij de comments bij het powned kanaal. Ik heb een keertje fag gezegd in de comments sectie van dm en meteen ban. :(

Klassieker onder de yt doorklikkers

Nee, in Oud-Zuid hebben ze nergens last van met hun nimby beleid

Grappig ventje op 2.12 en 2.30

'Het zal me een rotzorg zijn'

:lol:

Een 17-jarig meisje uit het Nederlands-Limburgse Eijsden-Margraten is dinsdagochtend door twee mannen aangerand. De daders verplaatsten zich in een voertuig met Belgisch kenteken. Dat maakte de Nederlandse politie vrijdag bekend.

De feiten speelden zich dinsdag rond 8.30 uur af op de Voerenweg in Gronsveld, een buurgemeente van Voeren. Het meisje reed op haar fiets over de afgelegen weg toen de wagen met Belgische nummerplaat de weg blokkeerde. De twee Franssprekende mannen in de auto vielen haar lastig en begonnen haar te betasten.

Het slachtoffer wist aan haar aanranders te ontkomen en vluchtte weg. De twee mannen van rond de 30 jaar oud reden haar echter achterna in de richting van Withuis, dichtbij de Nederlands-Belgische grens. Bij een wegversmalling kon het meisje haar belagers definitief van zich afschudden. Een van de mannen had donkerbruin haar, terwijl de andere persoon een blonde haarkleur had. De Nederlandse politie is op zoek naar getuigen.

:(

Amsterdam betaalt godsdienstlessen voor kinderen van honderden moslims
Gemeente gaat alle godsdienstlesdeclaraties doorlichten

De gemeente Amsterdam betaalt de rekening voor de godsdienstlessen voor kinderen van enkele honderden moslims. Dat schrijft de Volkskrant, die via klokkenluiderswebsite PubLeaks werd getipt. De ouders maken gebruik van een subsidieregeling voor minima.

De gemeente bevestigt tegenover de Volkskrant dat de regeling wordt gebruikt voor de godsdienstlessen. De regeling bestaat al jaren en is bedoeld om kinderen van minima bijvoorbeeld naar muziekles te laten gaan of naar een sportclub. Ook kunnen mensen een bijdrage krijgen voor schoolspullen.

Wethouder van sociale zaken Arjan Vliegenthart wil zich inhoudelijk niet te veel bemoeien met waar de ouders de scholierenvergoeding aan uitgeven. “Keuzevrijheid van ouders is een belangrijk onderdeel van de regeling, ik bemoei me er ook niet mee of kinderen nou viool- of gitaarles krijgen”, zegt de wethouder tegen de Volkskrant. De gemeente heeft vooralsnog bonnen ontvangen voor lessen bij twee van de veertig Amsterdamse moskeeën en drie particuliere aanbieders van godsdienstlessen.

Toch gaat de wethouder met de betreffende moskeeën praten. Hij verwacht van religies dat zij ‘vanuit barmhartigheid’ onderwijs in de geloofsleer uit eigen zak betalen. “Het geld dat moskeeën op deze manier ontvangen, kunnen die kinderen niet meer gebruiken om schoolspullen te kopen of een fiets om mee naar school te rijden.” De gemeente heeft zich voorgenomen alle godsdienstlesdeclaraties nog eens door te lichten. Nu gebeurt dat steekproefsgewijs.

Lees ook
Volkskrant – Gemeente Amsterdam betaalt godsdienstles moslimkinderen
Prima als minima een bijdrage krijgen zodat kinderen naar muziekles kunnen, of een sport beoefenen. Maar een levensovertuiging mag men van mij uit eigen zak betalen.

Terug
Naar boven