Ik ben van mening van wel.Dus fossiele brandstoffen komen niet voort uit een bepaalde biomassa?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben van mening van wel.Dus fossiele brandstoffen komen niet voort uit een bepaalde biomassa?
Die branden zijn er altijd al geweest en zullen er altijd zijn, tevens zal waarschijnlijk het overgrote deel weer terug groeien dus vind ik dat je die niet moet meetellen.Dus jij vind het dan onterecht dat we die wel meetellen, of onterecht dat we die branden niet meetellen?
Maar als er nu meetbaar meer branden en/of grotere branden en/of intensere branden zijn en dit een trend blijkt?Die branden zijn er altijd al geweest en zullen er altijd zijn, tevens zal waarschijnlijk het overgrote deel weer terug groeien dus vind ik dat je die niet moet meetellen.
Dan nog is het afkomstig van biomassa en wordt het allemaal weer opgeslagen als het bos terug gegroeid is.Maar als er nu meetbaar meer branden en/of grotere branden en/of intensere branden zijn en dit een trend blijkt?
Als er meer verbrand over een langere periode dan groeit er niet automatisch meer terug in die periode, daar zit altijd al een gat tussen en dat wordt dan steeds groter.Dan nog is het afkomstig van biomassa en wordt het allemaal weer opgeslagen als het bos terug gegroeid is.
Dit in tegenstelling tot CO2 afkomstig uit verbranding van fossiele brandstoffen.
En als we het nu preventief kappen en het in een centrale verbranden?Als er meer verbrand over een langere periode dan groeit er niet automatisch meer terug in die periode, daar zit altijd al een gat tussen en dat wordt dan steeds groter.

Krijg je mooie vruchtbare grond vanCanada wordt getroffen door ongekende bosbranden. Die stoten ruim tien keer zo veel CO2 uit als Nederland in een jaar.
Nou hier moeten wij als Nederland heel snel iets aan doen. Samen kunnen wij het verschil maken. 😂
Bedankt voor de tip. Steek ik bij de buren de boel in de brand 🔥
Hoop wel dat ze niet aangebrand reageren!Bedankt voor de tip. Steek ik bij de buren de boel in de brand 🔥
Climate crisis made spate of Canada wildfires twice as likely, scientists findWat stel je voor? Dat we de branden gaan helpen blussen? Wat een angstzaaierij weer![]()
![]()
Climate crisis made spate of Canada wildfires twice as likely, scientists find
Burning of fossil fuels made fires at least twice as likely, and the fire-prone weather at least 20% more intense, study showswww.theguardian.com
![]()
Climate change made weather that fuelled Canada's wildfire season seven times more likely, say scientists
Canada has long suffered wildfires but this season was the worst on record, with fires in Quebec made much more likely due to climate change from burning fossil fuels, World Weather Attribution Group said.news.sky.com
Is het nou 2 of 7 keer?![]()

Zou niet weten waarom niet, big data FTW!
Spaarpotje. Tenzij ze failliet gaan.
Komt omdat mijn contract afgelopen is 😂Ze houden vast rekening met je verbruik in de donkere maanden? Dat je nu minder verbruikt in verhouding is idd logisch.