MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Dus jij vind het dan onterecht dat we die wel meetellen, of onterecht dat we die branden niet meetellen?

Dus jij vind het dan onterecht dat we die wel meetellen, of onterecht dat we die branden niet meetellen?
Die branden zijn er altijd al geweest en zullen er altijd zijn, tevens zal waarschijnlijk het overgrote deel weer terug groeien dus vind ik dat je die niet moet meetellen.

Die branden zijn er altijd al geweest en zullen er altijd zijn, tevens zal waarschijnlijk het overgrote deel weer terug groeien dus vind ik dat je die niet moet meetellen.
Maar als er nu meetbaar meer branden en/of grotere branden en/of intensere branden zijn en dit een trend blijkt?

En als die branden nu aangestoken worden? Some people just want to see the world burn.

• Like
Waarderingen: Vonk
Het maakt geen zak uit allemaal, of we het nu wel of niet meten en wel of niet compenseren. Maar graag wel betalen, dank.

Weet je wat t is jongens, we hebben duizenden satelieten die ons bespioneren. Die vanuit de stratosfeer de kuiltjes van een golfballetje kunnen zien. Deze satelieten worden 'toevallig' nooit gebruikt om complotten te debunken zoals een UFO die ergens voorbij vliegt, een graancircel die gemaakt wordt of...een brand die aangestoken wordt.

We worden wel zo enorm gegaslight dat ik bijna pijn mn sterretje krijg.

• Like
Maar als er nu meetbaar meer branden en/of grotere branden en/of intensere branden zijn en dit een trend blijkt?
Dan nog is het afkomstig van biomassa en wordt het allemaal weer opgeslagen als het bos terug gegroeid is.

Dit in tegenstelling tot CO2 afkomstig uit verbranding van fossiele brandstoffen.

Dan nog is het afkomstig van biomassa en wordt het allemaal weer opgeslagen als het bos terug gegroeid is.

Dit in tegenstelling tot CO2 afkomstig uit verbranding van fossiele brandstoffen.
Als er meer verbrand over een langere periode dan groeit er niet automatisch meer terug in die periode, daar zit altijd al een gat tussen en dat wordt dan steeds groter.

Canada wordt getroffen door ongekende bosbranden. Die stoten ruim tien keer zo veel CO2 uit als Nederland in een jaar.

Nou hier moeten wij als Nederland heel snel iets aan doen. Samen kunnen wij het verschil maken. 😂
Krijg je mooie vruchtbare grond van

Wat stel je voor? Dat we de branden gaan helpen blussen? Wat een angstzaaierij weer :roflol:

Is het nou 2 of 7 keer? :roflol:
Climate crisis made spate of Canada wildfires twice as likely, scientists find
Burning of fossil fuels made fires at least twice as likely, and the fire-prone weather at least 20% more intense, study shows

Recent studies have shown that the heatwaves that have stricken the US, Europe and China this year were almost impossible without the conditions caused by the climate crisis.

“Until we stop burning fossil fuels, the number of wildfires will continue to increase, burning larger areas for longer periods of time.”

:roflol:
Nam het aantal bosbranden niet af?

Laatst bewerkt:
  • Like
IMG_7294.jpeg
IMG_7293.jpeg

Das logisch

Ze houden vast rekening met je verbruik in de donkere maanden? Dat je nu minder verbruikt in verhouding is idd logisch.

Dan valt de stijging nog mee. Ik ben nog tot september '26 spekkoper met mijn tarieven nog uit het tijdperk van de nordstream.

Terug
Naar boven