XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Misschien wat vaker naar buiten gaan. Of woon je ergens op het platte land.

Nee, stad, meerendeel van de verdachten hier zijn man, waarvan overgrote deel blank. Zo'n vrouw zie je niet vaak, allicht diefstal, maar niet zich zo gedragen.
Overigens ben ik bijna elke dag in de stad en elke dag gewoon buiten hoor :)

Nee, stad, meerendeel van de verdachten hier zijn man, waarvan overgrote deel blank. Zo'n vrouw zie je niet vaak, allicht diefstal, maar niet zich zo gedragen.
Overigens ben ik bijna elke dag in de stad en elke dag gewoon buiten hoor :)

Dus je bent gewoon te dom om te snappen dat the usual suspect hier geen betrekking heeft op geslacht?

Dus je bent gewoon te dom om te snappen dat the usual suspect hier geen betrekking heeft op geslacht?

Als ik lees 'usual suspect' dan denk ik aan het gehele plaatje. Ik kan zien dat ze een vrouw is, ik kan niet zien welke afkomst ze heeft.
Daarbij had ik het ook over huidskleur.

Als ik lees 'usual suspect' dan denk ik aan het gehele plaatje. Ik kan zien dat ze een vrouw is, ik kan niet zien welke afkomst ze heeft.
Daarbij had ik het ook over huidskleur.

Oh? Ben ik zeker kleurenblind?

Hoezo 'the usual suspect'? Imho is zo'n vrouw niet zo vaak hierin betrokken.

Buiten dat om, hoera voor de beveiliging..hopelijk geen consequenties voor hem? Lijkt me niet in ieder geval, zelfs met burger arrest mag je dat doen :roflol:

Moet zeggen dat het enige wat ik merk aan gypsies is dat ze gewoon niet uit de weg gaan als je er loopt. Zelfs met kind.
Maar verder... maar kan me voorstellen dat dit elders lokaal veel voorkomt dan :)
Gypsies zijn heel geliefd in Europa. Onze snorderige grootvader was er ook dol op.

Dat filmpje geeft wel een beetje weer waar het ( ook ) mis gaat met onze generatie in West Europa. Gewoon dom achter je telefoontje blijven staan terwijl zo'n snol shit op je gooit. Die trap je toch d'r poten onder het dikke lichaam vandaan? Filmer zegt ook nog dat ze een baby heeft geknepen. Als je dan als ouder niks doet ben je gewoon bij voorbaat af.

Dat filmpje geeft wel een beetje weer waar het ( ook ) mis gaat met onze generatie in West Europa. Gewoon dom achter je telefoontje blijven staan terwijl zo'n snol shit op je gooit. Die trap je toch d'r poten onder het dikke lichaam vandaan? Filmer zegt ook nog dat ze een baby heeft geknepen. Als je dan als ouder niks doet ben je gewoon bij voorbaat af.
Als zo'n gypsie aan je baby/kind zit dan ga je toch 100% shock and awe campaign op haar hoofd?

Als zo'n gypsie aan je baby/kind zit dan ga je toch 100% shock and awe campaign op haar hoofd?

Als zo'n gypsie aan je kind zit en je stampt die terug, wordt je dag erna niet meer wakker en waarschijnlijk stuk per stuk uit de vaart gehaald.
Kutvolk.

Doet me hier aan denken

Hoeveel geld zouden we kunnen bezuinigen als we geen subsidie meer geven aan ouders om aan kinderen te beginnen. Kan jij financieel geen kind onderhouden begin er dan niet aan? Dat lijkt mij vrij logisch.

Staat nog in het artikel dat ze 1000 pm spaart. Dus ze is helemaal geen subsidie nodig.

Kwam dit artikel tegen.

IMG_8467.jpeg

Nou jongens zeg het maar!

Laatst bewerkt:
Hoeveel geld zouden we kunnen bezuinigen als we geen subsidie meer geven aan ouders om aan kinderen beginnen. Kan jij financieel geen kind onderhouden begin er dan niet aan? Dat lijkt mij vrij logisch.

Staat nog in het artikel dat ze 1000 pm spaart. Dus ze is helemaal geen subsidie nodig.

Kwam dit artikel tegen. Bekijk bijlage 602959

Agree. Het subsidie en toeslagen speelveld in Nederland is een extreem pervers systeem.

Hoeveel geld zouden we kunnen bezuinigen als we geen subsidie meer geven aan ouders om aan kinderen te beginnen. Kan jij financieel geen kind onderhouden begin er dan niet aan? Dat lijkt mij vrij logisch.

Kwam dit artikel tegen.

IMG_8467.jpeg

Er zijn ook mensen die het nog erger maken en hun inkomen fictief lager zetten en zo maximaal subsidie te beuren.

Uitschot is het! 🫶

Kwam dit artikel tegen.

IMG_8467.jpeg

Kinderbijslag is ingevoerd in de oorlog...

Terug
Naar boven