- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net zover als voor de lol iemand anders auto beschadigen…Kan wel te ver gaan hoor iemand de tegels/beton in headslammen om niks, zou niet de eerste zijn die daarna met hersenschade in coma ligt. Nja hij/zij/het deed wel iets met z'n voet.
Wat wil je daarmee zeggen? Dan mag het imho.Net zover als voor de lol iemand anders auto beschadigen…
www.nsmbl.nl
Valt dit niet gewoon onder het kopje oplichting?
![]()
Franka (27): 'Mijn huisgenoten betalen mijn huur, waardoor ik maandelijks veel meer geld overhoud'
'Ze hebben niks door..'www.nsmbl.nl
Valt dit niet gewoon onder het kopje oplichting?
![]()
Franka (27): 'Mijn huisgenoten betalen mijn huur, waardoor ik maandelijks veel meer geld overhoud'
'Ze hebben niks door..'www.nsmbl.nl
Deze persoon verhoogd de huur “zogenaamd” voor de andere inwonenden zodat ze zelf geen huur hoeft te betalen.
Nu wil ze eruit maar is bang dat ze er dan achterkomen. Dus gaat ze zeggen dat ze eruit moeten van de huurbaas.
Als jij met vrienden gaat stappen en muntjes zijn 2€ per stuk maar jij zegt dat ze 3€ zijn. Dan worden ze toch voor 1 euro opgelicht? Even buiten beschouwing nemen dat ze het zelf moeten checken. 🫤
Het is ook gewoon dom van haar medebewoners die hebben toch een contract moeten ondertekenen?Dit doet vermoeden dat wat jij dik gedrukt schrijft niet de werkelijkheid weerspiegelt. Daarmee wordt het verhaal opzettelijke oplichting imo een lastige.
Franka (27) betaalt zelf niet voor haar huur, omdat ze haar gedeelte doorgerekend in de huurprijs van haar huisgenoten. Deze situatie is er door de jaren heen ingeglipt en de huisgenoten weten nog van niets.
Als je verder leest dan zie je ook dat dit organisch is ontstaan, los van het morele en ethische aspect zie ik juridisch nu niet echt iets strafbaars. Hooguit onhandig qua constructie.
Het is ook gewoon dom van haar medebewoners die hebben toch een contract moeten ondertekenen?
Maar goed. Deze dame mag als huurder de prijs niet verhogen lijkt mij? Ze is niet de eigenaar van deze woning.
Dat zij als mede huurder dingen regelt en daar een eventuele compensatie voor vraagt/krijgt vind ik geen probleem.
Als ze gewoon eerlijk is tegen andere huurders en open kaart speelt vind ik het alsnog lullig maar dan licht je niemand op.
Deze huurders denken dat het 600pm kost en dat kost het niet. Dus dan valt dit toch onder oplichting?
En omdat je eerst maar 1€ van iemand jat en uiteindelijk 100 dan valt dit toch ook niet onder het kopje organisch maar gewoon stelen?
Hoeveel huur vraagt jouw huurbaas aka je moeder?Ik zie het probleem echt niet.
Als je ergens op kamers gaat verwacht je toch niet dat de huur eerlijk is verdeeld? Dat is toch helemaal geen aanname of vereiste? Al is het maar door verschillende kamergrootte of uitzicht of whatever. Er is een vraagprijs voor de kamer en daar ga je mee akkoord of niet. Als je eerst inzicht wilt in de financien dan moet je dat vragen en dan kun je ervan af zien of onderhandelen wat je wilt. Super dom dat ze dat blijkbaar niet hebben gedaan, maar dan kies hiervoor.
Als de afspraak initieel al met haar kennis de eigenaar zo was gemaakt dat zij er gratis mag intrekken als ze de boel verder regelt, dan was er toch ook niks aan de hand?
Als het "oneerlijk" naar iemand is dan naar de eigenaar die soort van potentiele inkomsten mist omdat hij inmiddels hogere huur kan rekenen (4*600 of nog meer als je marktconform wilt gaan). Maar die had inmiddels dan ook wel meer kunnen vragen vanwege marktontwikkelingen of whatever maar blijkbaar wil hij dat niet dus is dat ook prima.
Als je ergens op kamers gaat verwacht je toch niet dat de huur eerlijk is verdeeld?

Wellicht niet 50/50 maar geen 0/100
Wettelijk zal het wellicht geen probleem zijn, maar sociaal gezien wel.
Ik denk namelijk niet dat als ze tegen de huisgenoten vertelt dat zij 600 euro huur betalen zodat ze geen huur hoeft te betalen (en zij dus haar huur betalen), zij dit geen probleem vinden.
Is gewoon slim ondernemerschap. Dat ze zich er schuldig over voelt is typerend vrouwengedrag.
Als het haar woning was wel. Nu gaat ze op de stoel van de huurbaas zitten terwijl ze dat niet is.Is gewoon slim ondernemerschap. Dat ze zich er schuldig over voelt is typerend vrouwengedrag.
$0, vader trouwens nog altijd wel ere waar ere toekomt.
Huh wathet artikel zei:Ja mag natuurlijk niet met z’n vieren in één huis wonen,

Waarom zou ze het zo redeneren dat hun prijs is zodat zij niks hoeft te betalen? Als je dat zo communiceerd dan zet je ze op om er problemen mee te hebben. Hun prijs is gewoon de prijs, nog altijd goedkoper dan de markt, en zij heeft het huis initieel viavia geregeld. Klaar niks aan de hand.Wellicht niet 50/50 maar geen 0/100
Wettelijk zal het wellicht geen probleem zijn, maar sociaal gezien wel.
Ik denk namelijk niet dat als ze tegen de huisgenoten vertelt dat zij 600 euro huur betalen zodat ze geen huur hoeft te betalen (en zij dus haar huur betalen), zij dit geen probleem vinden.
$0, vader trouwens nog altijd wel ere waar ere toekomt.
Huh wat
Waarom zou ze het zo redeneren dat hun prijs is zodat zij niks hoeft te betalen? Als je dat zo communiceerd dan zet je ze op om er problemen mee te hebben. Hun prijs is gewoon de prijs, nog altijd goedkoper dan de markt, en zij heeft het huis initieel viavia geregeld. Klaar niks aan de hand.
Als ze echt slim is drijft ze de prijzen alsmaar omhoog totdat ze er allemaal uit gaan.