"Het onderzoek naar de dader loopt nog, waarna het proces tegen de dader waarschijnlijk gestaakt wordt vanwege zijn minderjarigheid"![]()
Maakt niet uit, zijn toekomstige (minderjarige) slachtoffers zitten daar verder niet mee....

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Het onderzoek naar de dader loopt nog, waarna het proces tegen de dader waarschijnlijk gestaakt wordt vanwege zijn minderjarigheid"![]()

Hmm een groep voorbeeldige westerlingen die een moslim uitnodigen op hun feestje waarop ze zich aanpassen en er vervolgens nogal ongemakkelijk bij zitten omdat ze weten wat er gebeurd als ze het verkeerde woord zeggen..
Het staat in NYT dat is toch bewijs? Gold op de middelbare school ook als bronvermelding dus...
Russische hacks
Oorlogsjournalist Arnold Karskens stoorde zich ook aan het item. “Vijf minuten DWDD kijken en ik gil. Valse journalistiek over Trump en Putin van Beatrice de Graaf en Twan Huys. Nop wederhoor, geen spoor bewijs.”
“Vijf minuten DWDD kijken en ik gil. Valse journalistiek over Trump en Putin van Beatrice de Graaf en Twan Huys. Nop wederhoor, geen spoor bewijs.”
Het staat in NYT dat is toch bewijs? Gold op de middelbare school ook als bronvermelding dus...

Ik zal wel weer happen maar wat is er mis met Karskens?

Is aardig op weg. Karskens is nog wel een van de echte, zelf met de poten in de modder willen staan. Hij hekelt ook de luie mentaliteit bij het gros van de journalisten in NL.Hij voorspelde een Europese burgeroorlog. Ik neem het hem erg kwalijk dat ik destijds mijn uniform heb gestreken voor niets.![]()
Een honderdtal mensen heeft deze voormiddag betoogd op het De Meeûssquare in Brussel tegen een congres van de Alliance for Peace and Freedom (APF). Die Europese alliantie van nationalistische partijen heeft sinds april een kantoor geopend aan het De Meeûssquare en houdt dit weekend een congres. "We kunnen niet aanvaarden dat openlijk racistische en nazistische partijen in de hoofdstad van Europa ongestoord hun gang kunnen gaan" klinkt het bij de betogers, die de politie begonnen te bekogelen.
De politie pakte 56 antifascistische betogers op aan de Naamsepoort in het centrum van Brussel. Tot ongeveer 11.30 uur verliep de betoging rustig, maar daarna begon een deel van de betogers de politie te bekogelen met stenen en andere projectielen die ze van een nabijgelegen werf hadden gepakt.
Het protest liep uit de hand en de betogers trokken vervolgens via de Luxemburgstraat, waar ze verschillende bushokjes en een ruit van een KBC-kantoor vernielden, naar de kleine Brusselse ring. Ter hoogte van de Naamsepoort kon de politie hen tegenhouden.
Ik neem het hem erg kwalijk dat ik destijds mijn uniform heb gestreken voor niets.![]()

Waarom wist ik dat het op dbb gepost zou worden toen ik het las?

Moskeeën beschouw ik als aanstootgevend. Kunnen die dan ook weg?en ja hoor , hier gaan we weer...
Belgische gemeente doet 'aanstootgevende' kerststal de deur uit
Jozef, Maria en het kindeke Jezus zijn niet langer welkom in het stadhuis van de Belgische gemeente Holsbeek. De kerststal moet weg omdat die als aanstootgevend wordt ervaren door anders- of niet-gelovigen, zegt de burgemeester in de Belgische krant het Nieuwsblad.
Burgemeester Hans Eyssen van de Vlaamse christendemocratische partij CD&V zegt dat de gemeente 'enkele klachten' had binnengekregen over de kerststal die onder de boom bij de ingang van het stadhuis stond. "Het waren geen klachten van moslims", zegt hij in het Nieuwsblad. "Het waren niet–gelovigen die aanstoot namen aan de stal."
© ANP XTRA![]()
Neutrale plek
De burgemeester zegt te betreuren dat mensen zich aan een kerststal kunnen storen, maar spreekt van een 'correcte beslissing'. "Een gemeentehuis is een neutrale plek. En een kerststal is een religieus symbool. We kunnen niet anders dan die dan wegnemen", laat hij weten.
In de gemeenteraad is geschokt gereageerd. Zo heeft een oppositiepartij kiezers opgeroepen dinsdagavond massaal kerststallen mee te brengen naar een raadsvergadering. "Kerstmis is een nationale feestdag. Een kerstboom en kerststal behoren tot onze folklore en tradities", schrijft de fractie op haar website.