MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Gehoord op de radio: "Een kerststal heeft niets met religie te maken!"

:$

Twee mannen die zonder aanleiding twee agenten hebben mishandeld in Breda, zijn veroordeeld tot dertig dagen gevangenisstraf. De politie heeft beelden van de mishandeling op internet gezet. "Er zal niemand zijn die bij het zien van deze actie niet verontwaardigd is", schrijft de politie.
Dertig dagen ??? Vast een moeilijke jeugd.

Ik heb het al vaker gezegd.

Fluwelen handschoentjes

Niemand in z'n right mind zal idd zomaar een Guardia Civil op z'n bek slaan.

De gevangennistraf is dan echt je minste probleem.
Was een of andere demonstratie gaande, een groot plein werd op een begeven moment gemolesteerd door die gekkies. Vuurwerk, rookbommen, winkels, bushokjes, mensen alles. Ik heb de tijd niet bijgehouden maar nadat de Guardia Civil waren aangekomen was het plein binnen 10 min schoon, niet te geloven. Er werd ook echt gerost, niet zachtzinnig. Kreeg het idee dat als je nog geluid maakte je gewoon extra klappen kreeg :roflol:

Als je dan hier ziet, omstanders die amok gaan maken tijdens aanhoudingen e.d. Gewoon die knuppel er overheen en opt*fen. Anders dwing je geen autoriteit af, laat staan respect.

GeenStijl: Amai. Terrorbelgen slaan kerstschapen deaud

Twee schaapjes uit de kerststal aan de kerk van Itegem (Heist-op-den-Berg) zijn dood teruggevonden. Een getuige zag hoe één van de schaapjes door twee scholieren werd afgetuigd met een boekentas. De daders gingen op de vlucht toen ze betrapt werden. Niemand begrijpt wat de daders heeft bezield.

Raadt het motief van de daders en win een burka!

Niemand in z'n right mind zal idd zomaar een Guardia Civil op z'n bek slaan.

De gevangennistraf is dan echt je minste probleem.

Hahah ja dat kun je zeker wel stellen! Je komt niet eens levend de straat uit verwacht ik. Ik ben er tamelijk zeker van dat die Spanjaarden in zulke omstandigheden heel andere dingen onder de uitdrukking "died of natural causes" verstaan dan wij.

Buschauffeurs, nog erger dan moslims.

Tuigvlogger valt in herhaling met: "we gaan zo naar top notch voor interview", die David Koster is zeker zijn Battie boy

4.06 "heb je chocomel" :roflol:

Ik heb deze week 2 verschillende JOOP-reaguurders in het dorp in spiksplinternieuwe 7 series zien rijden. Loont wel om een garage in de familie te hebben klaarblijkelijk

Terug
Naar boven