- Waardering
- 7.449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dertig dagenTwee mannen die zonder aanleiding twee agenten hebben mishandeld in Breda, zijn veroordeeld tot dertig dagen gevangenisstraf. De politie heeft beelden van de mishandeling op internet gezet. "Er zal niemand zijn die bij het zien van deze actie niet verontwaardigd is", schrijft de politie.
Vast een moeilijke jeugd.Ik heb de Spaanse Guardia Civil een keer aan het werk mogen zien, fascinerend in meerdere opzichten. Kunnen ze daar geen stage lopen.
Niemand in z'n right mind zal idd zomaar een Guardia Civil op z'n bek slaan.Ik heb de Spaanse Guardia Civil een keer aan het werk mogen zien, fascinerend in meerdere opzichten. Kunnen ze daar geen stage lopen.
Was een of andere demonstratie gaande, een groot plein werd op een begeven moment gemolesteerd door die gekkies. Vuurwerk, rookbommen, winkels, bushokjes, mensen alles. Ik heb de tijd niet bijgehouden maar nadat de Guardia Civil waren aangekomen was het plein binnen 10 min schoon, niet te geloven. Er werd ook echt gerost, niet zachtzinnig. Kreeg het idee dat als je nog geluid maakte je gewoon extra klappen kreegNiemand in z'n right mind zal idd zomaar een Guardia Civil op z'n bek slaan.
De gevangennistraf is dan echt je minste probleem.

Van een stageplaats?
Niemand in z'n right mind zal idd zomaar een Guardia Civil op z'n bek slaan.
De gevangennistraf is dan echt je minste probleem.