XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Is al mogelijk toch? Met Klarna achteraf betalen in de winkels
Weet ik niet precies. Ik heb meegekregen dat men het van plan was en dat er ophef over was.

Ik heb het nog nergens gezien, maar misschien kom ik niet zoveel in winkels of in winkels die dat hebben.

Hoe dan ook is de kans nogal groot dat dit een ramp wordt.

Weet ik niet precies. Ik heb meegekregen dat men het van plan was en dat er ophef over was.

Ik heb het nog nergens gezien, maar misschien kom ik niet zoveel in winkels of in winkels die dat hebben.

Hoe dan ook is de kans nogal groot dat dit een ramp wordt.
Ja klopt, lees het nu ook. Dacht dat het er al was, komt er dus wel blijkbaar. Het is mensen de vernieling in helpen :o

Pakketje besteld. Geen idee of het door de brievenbus kon. Dus een papiertje op de deur. Zet maar neer.

Dan stopt zo’n bezorger aan gewoon met nadenken hè. Past gewoon door de brievenbus 😑

dus je ze op een papiertje zet maar neer, dan zet hij het neer en dan had ie dat niet moeten doen?
misschien door de brievenbus doen als het gewoon past? Lijkt mij niet heel lastig toch.

En ik zeg toch dat er niet bij vermeld stond of het door de brievenbus past via bol. En ik heb geen zin om m’n pakketje bij de bure. Te halen of bij een afhaalpunt. Dus ja als het pakketje door de brievenbus past dan stopt je hem daar toch in? Of ben jij pakketbezorger?

misschien door de brievenbus doen als het gewoon past? Lijkt mij niet heel lastig toch.

En ik zeg toch dat er niet bij vermeld stond of het door de brievenbus past via bol. En ik heb geen zin om m’n pakketje bij de bure. Te halen of bij een afhaalpunt. Dus ja als het pakketje door de brievenbus past dan stopt je hem daar toch in? Of ben jij pakketbezorger?
als je een briefje erop hangt zet maar neer dan is het logisch dat ie het neer zet. Weet hij veel waarom je dat wil, misschien ligt er verf op de grond achter de deur, ligt er een kitten vaak te slapen, maakt brievenbusgeluid een baby wakker... kun je wel zo autistisch los gaan maar hij doet letterlijk wat je zegt en dan is het niet goed :rolleyes:
reageer nu maar met 'prima' ofzo wat je altijd doet als het te lastig wordt

Hoe trekken jullie de conclusie dat het pakketje is neergezet of door de brievenbus is gepropt.

greg doucette doet ook een rondje podcast. Nieuw boek wat hij promoot?

Terug
Naar boven